حجت الاسلام دری در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج گفت: وحدت مسلمانان و برگزاری مراسم اربعین حسینی باید زمینه ای برای نابودی استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیسم باشد.
کد خبر: ۸۷۷۲۹۰۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
حجت الاسلام دری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی نشان دهنده وحدت و اقتدار مسلمانان و شیعیان در برابر استکار است، گفت: حضور پرشور در مراسم اربعین حسینی را باید سیلی محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی دانست چرا که دشمن تمام تلاش خود را جهت تفرقه افکنی در میان مسلمانان انجام می دهد.
 
وی با شاره به اینکه وحدت مسلمانان و برگزاری مراسم اربعین حسینی باید زمینه ای برای نابودی استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیسم باشد، گفت: در مراسم اربعین حسینی شیعیان و اهل سنت در کنار هم بدون هیچ مشکلی مشغول عزاداری هستند و این اتحاد و همبستگی می تواند زنگ خطری برای دشمنان اسلام باشد.
 
حجت الاسلام دری تاکید کرد: مراسم اربعین حسینی به یک حرکت سیاسی،عبادی و دشمن ستیز در جهان تبدیل شده است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از رسانه های غربی در سال های قبل تلاش کردند این کنگره عظیم را تضعیف کنند، اما نتوانستند در برابر عظمت و تجلی این مراسم سکوت کنند.
ارسال نظرات