حجت الاسلام دیباجی در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد

مراسم اربعینی حسینی؛پاسخی به گستاخی داعش

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه حضور میلیونی در مراسم اربعینی حسینی پاسخ دندان شکنی به داعش است، گفت: وحدت شیعه از رمزهای رسیدن به پیروزی در برابر توطئه های استکبارجهانی است.
کد خبر: ۸۷۷۲۹۲۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
حجت الاسلام دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه حضور میلیونی در مراسم اربعین حسینی نشان دهنده اتحاد شیعیان برای پاسداشت مراسم عزداری حسینی است، گفت: داعش به عنوان یکی از گروه های تروریستی در منطقه، تلاش کرد که با ایجاد فضای ناامن در عراق، مانع از برگزاری مراسم اربعین حسینی شود اما دیدیم که بعد از حضور این گروه تروریستی در عراق، شور زائران حسینی برای حضور در این مراسم بیشتر شد.
 
وی با اشاره به اینکه داعش از حماسه و حضور میلیونی زائران حسینی در مراسم اربعین حسینی وحشت دارد، اظهار داشت: حضور میلیونی زائران اربعین حسینی پیام آور اتحاد و همدلی شیعیان بر ای مقابله با دشمن است و هیچ چیزی نمی تواند مانع از عشق و ارادت به سالارشهیدان(ع) گردد.
 
حجت الاسلام دیباجی خاطر نشان کرد: راهپیمایی پیاده‌روی اربعین حسینی در روزهای آینده به اوج می‌رسد و این حضور، پاسخی دندان شکن به تهدیدها و گستاخی گروه‌های تروریسی و خصوصاً داعش است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در پایان اظهار داشت:وحدت شیعه از رمزهای رسیدن به موفقیت و پیروزی در برابر توطئه های استکبارجهانی و ایستادگی در برابر ابرقدرت های جهان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار