دبیرکانون تربیت اسلامی شهر تهران با ابراز تأسف از اینکه در صندوقی که نباید از بانک بزرگتر باشد ۸ هزار میلیارد تومان فساد شده است اعلام کرد: شاهد افسرده‌تر شدن معلمان در مقایسه با قبل هستیم.
کد خبر: ۸۷۷۲۹۹۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید تقی‌آبادی دبیرکانون تربیت اسلامی شهر تهران در خصوص «تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان»، اظهار داشت: وقتی یک مجموعه اقتصادی را به افرادی که سابقه فعالیت خوب مالی نداشتند، واگذار می‌کنند نتیجه‌ای غیر از این انتظار نمی‌رود.

وی ادامه داد: غندالی مدیر عامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان، معاون آموزش و پرورش بود و سابقه وی را همه از جمله دستگاه‌های نظارتی داشتند و به لحاظ سوابقی که در دیوان محاسبات داشت، در انتخابات دوره قبل مجلس نیز توسط شورای نگهبان تأیید نشد.

تقی‌آبادی افزود: وقتی ما چنین کسانی را تأیید می‌کنیم و افرادی که سیاسی بوده و سیاسی فکر می‌کنند را در رأس تشکیلاتی که با زحمات برای معلمان ایجاد شده قرار می‌دهیم، نتیجه‌اش این اتفاقات می‌شود.

دبیرکانون تربیت اسلامی شهر تهران یادآور شد: بازسازی این عدم اعتماد معلمان کار سختی است و متأسف هستیم در صندوقی که نباید از بانک بزرگتر باشد، 8 هزار میلیارد تومان تخلف صورت می‌گیرد و معلمان اعتماد خود را از دست می‌دهند.

تقی‌آبادی خاطرنشان کرد: اگر قصد جلوگیری کردن از این مسائل را داریم، باید به نظر دستگاه‌های نظارتی توجه کنیم و به همین سادگی مسئولیت‌ها را که امانت الهی هستند در اختیار هرکسی قرار ندهیم.

دبیرکانون تربیت اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در این خصوص تذکراتی از سوی مجلس شورای اسلامی به وزارت آموزش و پرورش داده شد که جدی گرفته نشد، افزود: شاهد هستیم معلمان افسرده‌تر از گذشته شده‌اند و این برای جامعه فرهنگی خوب نیست.

ارسال نظرات