خبرهای داغ:
حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه: امام حسین به ما درس عزت مندی واستکبار ستیزی به ما آموختند،امروز هم نباید زیر بار ظلم رفت این درس عاشورا به ما در همه دوران ها است.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۱۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده امام جمعه آشخانه در جمع مردم شهید پرور وشرکت کنندگان درراهپیمایی یوم الله 13 آبان آشخانه با اشاره به اربعین حسینی گفت: اربعین نماد حرکت ورشد است به دور از وقفه که، جریانی رو به جلو موجب رشد و تعالی انسان ها می شود.

وی افزود: اربعین نقشه وراهی است که شروع آن از کربلا بود و انتهای آن به قیام حضرت مهدی (عج) ومهدویت ختم می شود.

احمد زاده تصریح کرد: اربعین نماد بصیرت ومبارزه با کفر ونفاق است،نماد وحدت مسلمانان در مقابله با استکبار جهانی.

امام جمعه آشخانه با اشاره به یوم الله 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار تاکید کرد:سه واقعه مهم در سه دور تاریخ این روز را رقم زده است ابتدا تبعید امام راحل به ترکیه،به شهادت رساندن جمعی از دانشجویان در جریان سفر رئیس جمهور آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) که همه هدف مشترکی داشتند.

وی بیان داشت: امام حسین به ما درس عزت مندی واستکبار ستیزی به ما آموختند،امروز هم نباید زیر بار ظلم رفت این درس عاشورا به ما در همه دوران ها است.

احمد زاده خاطر نشان کرد: اسکبار همیشه بد عهد است ونمونه عینی آن همین برجام است که در آن طرف مقابل به تعهدات خود عمل نمی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها