خبرهای داغ:
امام جمعه شیروان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان :

رابطه با آمریکا، راه حل برون رفت از مشکلات نیست

حجت الاسلام کوثری؛ امام جمعه شیروان گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است و مذاکره با آمریکا و ایجاد رابطه مشکلات حل نمی شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۲۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام حسین کوثری؛ امام جمعه شیروان در آیین راهپیمایی مردم شیروان در 13 آبان گفت: در این روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مردم به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

وی ادامه داد: مکتب امام(ره) مکتب استکبار ستیزی است ، مکتب عاشورایی و حسینی است و مکتب ایشان سینه سپر کردن در مقابل آمریکای جهانخوار است.

امام جمعه شیروان افزود: امروز یکی از وظایف خطیر ملت ایران این است که دشمن واقعی خود را بشناسد که به فرمایش امام، دشمن شماره یک ملت ایران آمریکا است.

وی افزود: ما هرچه نیرو و توان داریم و هرچه فریاد داریم باید بر سر آمریکا بکشیم، مردم می دانند که آمریکا جنایات زیادی در ایران و کشورهای دیگر مرتکب شده است و قابل اعتماد نیست و تا به امروز هر کاری که توانسته بر علیه ملت ایران انجام داده است.

حجت الاسلام کوثری گفت: ما وقتی که آمریکا را دشمن خود می دانیم باید در تفکرات، تصمیم گیری ها، اقدام و عمل خود باید کاری انجام بدهیم که دشمن را به زانو درآوریم و رفته رفته دشمن ما از این ملت مایوس می شود.

وی تاکید کرد: کسانی که تصور می کنند این دشمن نافع به حال این ملت است و قصد خدمت به این مردم را دارد، مقام معظم رهبری در فرمایشات خود چهره زشت آمریکا را بار دیگر نقاب برداری و پرده برداری کرد، آنانی که فکر می کنند با برجام و مذاکره با آمریکا مشکلات کشور حل می شود، این اشتباه محض است.

حجت الاسلام کوثری افزود: مشکلات این کشور و ملت را این جوانان، فرهنگیان، دانشگاهیان و دیگر اقشار که 37 سال با گام های استوار در راه ولایت پذیری و آرمان های شهدا گام برداشته اند از درون باید حل کنند.

وی افزود: کلید حل مشکلات ملت ایران به دست خودشان است و خود ما باید اقدام کنیم، آمریکایی که خودش در باتلاق مشکلات غرق است و در بحران سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی و اخلاقی است نمی توان انتظاری برای حل مشکلات مردم کشورمان داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار