خبرهای داغ:
امام جمعه آشخانه:

حل مشکلات داخلی در گرو استفاده از جوانان است ونه کشور های غربی

حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده بیان داشت: مسئولین و دست اندرکاران باید درس بگیرند که حل مشکلات ما در گرو استفاده از جوان ایرانی است ونه کشور های غربی،باید به داخل تکیه بزنیم واقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۳۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج:  حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به قیام عاشورا گفت:عاشورا به ما درس حریت می دهد که یاد بگیریم همانند سید الشهدا در راه خدا همه چیز خود را فدا کنیم.

وی با اشاره به سالروز رحلت حضرت آیت الله مرعشی نجفی افزود:بخش گران قدری از کتب شیعه توسط این عالم مجاهد جمع آوری و نگه داری شد وایشان با تاسیس کتابخانه حرکتی فکری را ایجاد کردند.

احمد زاده تصریح کرد: اگر ورزی در کشاورزی نیروی بدنی لازم بود ودر صنعت پول اما امروز با نیروی بدنی وپول نمی توان تحولات فرهنگی در جامعه ایجاد کرد که این نشان از حساسیت فرهنگ است.

امام جمعه آشخانه ادامه داد: رهبری اوج مظلومیت فرهنگ را ترسیم فرمودند وتاکید کردند که وزارت خانه هایی که در امر فرهنگی دخیل هستند باید به طور ویژه در اشاعه فرهنگ تلاش کنند.

وی افزود: از سه وزیر پیشنهادی به مجلس دو وزیر به طور مستقیم در امر فرهنگی دخیل هستند، رهبری فرمودند که باید از کتبی که درباره تسخیر لانه جاسوسی نوشته شده باید در کتب درسی مدارس استفاده شود.

احمد زاده تاکید کرد: دانش آموزان وجوانان ما باید  استکبار را به خوبی بشناسند و درک کنند که در تمامی اتفاقات ونا آرامی هایی که در دنیا وجود دارد رد پای آمریکا دیده می شود.

امام جمعه آشخانه بیان داشت: سال ها باید تلاش می کردیم تا چهره واقعی استکبار را ترسیم می کردیم اما آن قدر این دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا از فشاد ها وفحشا های خود می گویند که وزیر امور خارجه آمریکا می گوید خجالت می کشم که در دیدار با همتایان خود حرف از دموکراسی بزنم.

 احمد زاده خاطر نشان کرد:مسئولین و دست اندرکاران باید درس بگیرند که حل مشکلات ما در گرو استفاده از جوان ایرانی است ونه کشور های غربی،باید به داخل تکیه بزنیم واقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها