خبرهای داغ:
بسیج بررسی می کند:

اوبامای مهربان تحریم کرد و انقلابی نماهای نفهم انتقاد

باراك اوباما هم در نامه اي يك هفته قبل از پايان رياست جمهوري اش نامه اي به كنگره و سنا و خزانه داري آمريكا زد و حالت فوق العاده عليبه ايران را ده سال ديگر تمديد كرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۷۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، تمديد حالت فوق العاده  تحريم ها را در مورد ايران توسط باراك اوباما نشانه هايي از آتش زدن برجام را به مشام بي خيالان جامعه رسانید.

وقتي عده اي را دلواپس و افراطي معرفي مي كردند و باراك اوباما و ديويد كامرون انسانهاي  مودب و با منطق خطاب مي‌شدند  و مخالفان برجام و منتقدانش در داخل ایران اسلامی انقلابي نماهاي نفهم خطاب شدند و در بازي زرگري به دنبال اين بودند كه اوباما به خاطر منطق قوي ظريف و رياست محترم جمهوري و تيم مذاكره كننده هر مصوبه اي ضد ايران را وتو خواهد كرد، سوالاتي را در ذهن  متبادر مي‌كند  که آيا اوباما به عنوان يك خائن به آمريكا در حالت دادن امتيازات مداوم به ايران است؟ يا دست  غيب به فرياد ما رسيده است و كاخ سفيد را با دو كلمه حرف منطقي  مهار كرديم؟

در پشت ميز مذاكرات و تيم مذاكره كننده  چه ابزار قدرتي وجود داشت كه اوباما را به وحشت انداخته است و در كاخ سفيد مدافع  دولت و ملت ما شده است؟ اصولا 6 قدرت جهاني كه بيش از 85 در صد منابع و ثروت دنيا را در دست دارند چگونه در مدت 18 روز مغلوب ظريف و تيم مذاكره كننده شدند و  از اين شكستشان به وجد آمدند و همديگر را در آغوش مي‌كشند؟

كسانيكه براي فريب ملت تيتر مي‌زدند تحريم ها هم رفت! اينك يك روز بدون تحريم! و جنجال هاي سياسي و دروغ  چرا در مورد تمديد حالت فوق العاده  توئسط  اوباما سكوت كردند!!

 علاوه بر تناقض گويي هاي دولت مردان درباره نحوه برداشتن تحريم ها طوري از اين توافق ياد شد كه بسياري از مردم بلافاصله  پس از انتشار خبر تفاهم نامه اقدام مشترك با پيام فيس بوكي و توييت دولت مردان جشن بزرگ هسته اي و پيروزي  ايران بر شش قدرت جهاني را جشن گرفتن!

اين جا قضيه دم خروس  برجام و باراك اوباما و بزك كنندگان آن بيرون زده است

قبل از برجام  فرياد هايي از قشر به اصطلاح روشنفكر  غربزده و وامانده از انقلاب مدام در تريبون ها شنيده مي شد كه عدم امضاي برجام  باعث ضرر 170 ميليون دلاري براي كشور مي شود  كه در اين مدت بايد 51ميليارد دلار مي شود و يا ماهانه يك پالايشگاه آبادان به اقتصاد كشور ضرر مي خورد اما  نتايج برجام دقيقا عكس اين قضيه را نشان داد.

جان كري در هفته گذشته اعلام كرد: ما توانستيم انرژي هسته اي ايران را مهار كنيم و  تحريم ها را درهمان سطح نگه داريم  و پس از برجام تحريم هاي جديدي  را عليه ايران اعمال كرديم.

باراك اوباما هم در نامه اي  يك هفته قبل از پايان رياست جمهوري اش نامه اي به كنگره و سنا و خزانه داري آمريكا زد و حالت فوق العاده عليبه ايران را یک سال ديگر تمديد كرد.

 وقتي رييس جمهور و تيم مذاكره كننده  هسته اي گفتند: ديگر هيچ تحريمي عليه ايران  وضع نخواهد شد و از آن پس  هر تحريمي عليه ايران  وضع شد  توسط تيم هسته اي و دولت گفته شد : ارتباطي به برجام ندارد و در مورد ساير مسايل بوده است.

حال سوال اينجاست: اگر تحريم ها  و شش قطعنامه  ها يك جا با منطق برجام و تيم مذاكره كننده لغو شده است  تحريم هاي جديد و اعلام وضع فوق العاده بر چه مبنايي است؟  اين جا قضيه دم خروس  برجام و باراك اوباما و بزك كنندگان آن بيرون زده است.

راستي چه شده است همين اوباما  كه تا ديروز  مدافع برجام و حقوق ملت ايران بود روز رفتنش یک سال اعمال تحريم ها عليه ايران را تمديد مي كند؟برجام تغيير كرده است  يا اوباما  را خريده اند؟ مگر در آن وعده توخالي نمي گفتند: كه ديگر هيچ تحريمي عليه ايران وضع نخواهد شد؟ چرا در روز هاي گل و بلبل كه برجام را با تبليغات و وحي منزل مي دانستند و مردم شادي براي هيچ كردند هر روز تاخير 170 ميليون دلار به اقتصاد ما  ضرر ميزد ؟ اما حالا وعده گلابي مي دهيد؟ اگر موسم گلابي چيدن گفتيد باغ برجام را آفت زده است تكليف ملت چيست؟

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار