سرهنگ پاسدار عباس رحیمی از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش عاشقان حسینی با حضور بسیجیان گردانهای بیت المقدس و کوثر در سامان خبر داد.‌
کد خبر: ۸۷۷۳۰۸۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز ولادت امام محمد باقر (علیه السلام) ، رزمایش رزمی – فرهنگی الی بیت المقدس5 عاشقان حسینی، با حضور امام جمعه و مسئولین با اجرای صبحگاه مشترک بسیجیان شهرستان سامان، به مدت دو روز از تاریخ 13 لغایت 14 آبان ماه، در محل منطقه ی عمومی قدس شهر سامان برگزار شد.

فرمانده مقاومت بسیج شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار بسیج، بیان داشت: رزمایش الی بیت المقدس5 عاشقان حسینی با استعداد دو گردان بسیجی بیت المقدس و کوثر شهرستان سامان، برگزار و در این رزمایش، مأموریت های بازپس گیری منطقه فرضی اشغال شده توسط دشمن تمیرین شد.

سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی، افزود: تمرینات تاکتیکی، پیاده روی در شب و انجام عملیاتهای آفندی و پدافندی از جمله برنامه های نظامی و نیز برگزاری دعای کمیل و دعای ندبه، برگزاری کلاسهای روشنگری و بصیرتی و نیز عقیدتی و معنوی از جمله برنامه های فرهنگی این رزمایش بودند.

رحیمی همچنین اظهار کرد: هدف از انجام این رزمایش رزمی فرهنگی، تجدید عهد و میثاق با آرمانهای والای امام راحل و شهدای عزیزمان و نیز اطاعت محض از فرامین فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) تقویت روحیه جهادی و آمادگی دفاعی رزمی، پشتیبانی رزم ، می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان ادامه داد: بسیجیان شهرستان سامان این آمادگی را دارند ، هر جا و هر موقع که انقلاب اسلامی نیاز به حضور و جانفشانی داشته باشد در صف اول سنگر دفاع و ایثار بایستند و از هیچ تلاشی در راه اعتلای اسلام ناب محمدی و ولایت دریغ نخواهند کرد و همواره گوش به فرمان منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب بوده ، هستند و خواهند بود.

ارسال نظرات