نشر ساقی 4 مجموعه شعر با موضوعات آیینی را منتشر کرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۸۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، انتشارات ساقی چهار مجموعه شعر «پرنده مصلوب»، «به امضای گل سرخ»، «رد پای خاکستر» و «ترجمان اشک‌ها» را با موضوعات آیینی و دفاع مقدس منتشر کرد.

«ترجمان اشک‌ها» مجموعه‌ای شامل اشعار سپید و رباعی از رها هوشمندنژاد است. این کتاب با مقدمه عبدالرحیم سعیدی‌راد و در 80 صفحه چاپ شده است. اغلب اشعار این مجموعه آثار برگزیده این شاعر جوان در کنگره‌های شعر آیینی است.

چاپ 4 مجموعه شعر آیینی از نشر ساقی 

چهاردهمین دفتر شعر پروانه نجاتی با عنوان «پرنده مصلوب» در نشر ساقی منتشر شد. اشعار این کتاب در دو بخش «غزل باران» و «گاه گاهی» تدوین شده‌اند. بخش اول شامل غزل‌های اجتماعی، آیینی و عاشقانه است و بخش دوم به مسائل اجتماعی روز از جمله ورود تکنولوژی به زندگی می‌پردازد.

چاپ 4 مجموعه شعر آیینی از نشر ساقی 

مجموعه شعر «به امضای گل سرخ» شامل 45 شعر در قالب غزل و غزل مثنوی است که مضمونی آیینی دارد. چند شعر نیز به شهدای مدافع حرم اختصاص دارد. درونمایه اشعار غالبا عاشورا، ایثار شهادت و شخصیت حضرت زینب(س) است.

چاپ 4 مجموعه شعر آیینی از نشر ساقی 

سروده‌های وحید دهنوی نیز در کتاب «رد پای خاکستر» شامل غزل‌هایی با موضوعات آیینی، انقلاب اسلامی و شهید و شهادت است. این کتاب با مقدمه خلیل عمرانی در 56 صفحه به چاپ رسیده است.

چاپ 4 مجموعه شعر آیینی از نشر ساقی 
ارسال نظرات