به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و به نقل از نسرین مقانلو :

«آرام می­‌گیریم» شروع یک اتفاق خوب در تلویزیون است

«نسرین مقانلو» بازیگر این روزها سخت مشغول بازی نقش محبوبه در مجموعه «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح اله سهرابی است.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۸۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، نسرین مقانلو که به تازگی به جمع بازیگران پرشمار و مطرح سریال در حال تولید «آرام می گیریم» به کارگردانی روح اله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی پیوسته است، در خصوص محبوبه که وی ایفاگر شخصیت اوست گفت: زمانی که شخصیت محبوبه را مطالعه کردم و آن را مورد بررسی قرار دادم به نظرم شخصیتی بسیار جالب و جذاب آمد. محبوبه یک بانوی نجیب جنوبی است که اتفاقاتی در سیر قصه برایش پیش می‌آید و موجب می‌­شود تا به آن باوری که دارد استوار بماند و علاقه‌اش را نسبت به فردی که سال‌ها دوستش داشته حفظ کند.

وی با بیان اینکه محبوبه شخصیت ملموسی است که ایفای کاراکتر آن نوعی بازی ریز و زیرپوستی را می‌طلبد، افزود: محبوبه مشکلات بسیاری را تحمل می کند و در نهایت پس از مدتی طولانی دوباره کسی که سال­ها آرزو داشته تا در کنارش باشد را می بیند اما حالا وقایعی در طول قصه رخ داده که نمی­تواند به او برسد. او همواره فکر می کرده که آن شخص از دنیا رفته است اما حالا و پس از حدود 30 سال او را رو در روی خود می­بیند و بر این اساس تمام خاطراتش دوباره زنده و برایش مرور می‌شود.

بازیگر نقش ناریه در سریال مختارنامه در خصوص همکاری با عوامل تولید مجموعه «آرام می‌گیریم» اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که این برای اولین بار است توفیق پیدا کرده‌ام تا در خدمت آقای سهرابی در کسوت کارگردان باشم و این اتفاق را برای خودم سعادت میدانم. چرا که ایشان واقعاً در کار صبور و شکیباست و به همین دلیل حس خیلی خوبی همراه با آرامش به مجموعه بازیگران و عوامل منتقل می شود. بدون اغراق و به جرأت می­توانم بگویم با وجودی که من با کارگردان­ ها و گروه های زیادی در طول سال­های بازیگری­ام کار کرده­ام خیلی دوست دارم که دوباره فرصتی پیش بیاید و در کارها و پروژه های بعدی در خدمت آقای سهرابی و این گروه تولید باشم.

این بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون، صمیمیت، محبت و عشق در بین دست اندرکاران و بازیگران را از ویژگی های این پروژه دانست و خاطرنشان کرد: کار بسیار سخت و مشکل است و اغلب شخصیت­ ها و بازی ­ها حسی است، ولی صبوری و شکیبایی و حرفه ای بودن اعضاء گروه موجب شده است که دشواری ها به چشم نیاید و تاثیری در کیفیت کار نگذارد. بر این اساس خیلی خوشحالم که در این گروه هستم به ویژه اینکه اساتید بزرگی مانند آقایان هوشنگ توکلی، آتیلا پسیانی، بانو ثریا قاسمی و دیگر همکاران خوب من که هر کدام برای خودشان جایگاه معتبری دارند در این سریال گرد هم آمده‌اند و نقش­‌آفرینی می­‌کنند و این باعث افتخار من است.

مقانلو در خصوص ارتباط و تعامل مخاطب با این مجموعه تلویزیونی گفت: «متاسفانه 4 ـ 3 سال است که مخاطب ما در تلویزیون سریال خوب و موفق ندیده است و من فکر می­‌کنم که «آرام می­‌گیریم» تلنگر خوبی برای شروع دوباره تلویزیون باشد. این سریال قابلیت آن را دارد که مخاطب را پای تلویزیون بنشاند و او را دوباره با تلویزیون آشتی دهد. بر این اساس و بزودی با «آرام می­‌گیریم» اتفاق بسیار خوبی در تلویزیون رخ خواهد داد، چرا که این سریال روایتگر داستانی جذاب است که حضور بازیگران مطرح و محبوب در آن که هر کدام برای خودشان قصه­ای دارند جذابیت کار را دوچندان کرده است. من فکر می­‌کنم که مردم با علایق و سلایق مختلف با تک تک شخصیت­ها همزادپنداری کرده و ارتباط خوبی برقرار کنند.

وی در پایان و با تاکید بر اینکه اطمینان دارم «آرام می­گیریم» در هنگام پخش خیابان ها را خلوت خواهد کرد، مدیران و مسئولان تلویزیون را مورد خطاب قرار داد و بیان داشت: این سریال شروعی برای یک اتفاق خوب است و من از همین جا و از این فرصت استفاده می­کنم و خطاب به مدیران و مسئول تلویزیون عرض می­کنم که امیدوارم روند تولید آثاری خوب مثل «آرام می­گیریم» ادامه داشته باشد و مقطعی نباشد، چرا که من و همکارانم پرانرژی و پرتوان آماده­ایم تا در کارهای خوب و اثرگذار حضور داشته باشیم و در خدمت مردم عزیزمان باشیم و به واقع کاری کنیم که مردم با برنامه‌­ها و شبکه­‌های ماهواره‌­ای بیگانه باشند نه با تلویزیون خودمان.

«آرام می‌گیریم» محصول مشترک انجمن سینماى انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در 42 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از این شبکه تولید می‌شود.

این روزها دست اندرکاران این مجموعه تلویزیونی که برای رسیدن به پخش در اواخر پاییز شبانه روز تلاش می‌کنند، در منطقه فرحزاد سکانس‌هاى مربوط به این لوکیشن را با حضور بازیگرانى چون نسرین مقانلو، کاظم بلوچى، کامران تفتى و ... تصویربردارى می‌کنند.

علاوه بر بازیگرانی که از آنها نام برده شد، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، لعیا زنگنه، آشا محرابى، على اوسیوند، حسن جوهرچی، میرطاهر مظلومى، نگار عابدی، محمد فیلی، مونا فرجاد، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، مهدی ماهانی، بهزاد رحیم‌خانى، ارسلان قاسمی، شهربانو موسوی، سعیده رودبارکی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون، غزاله اکرمی و ... از جمله دیگر نقش آفرینان این سریال پر بازیگر و پر لوکیشن هستند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی/ مدیر تصویربرداری: حمید احمدى/ مدیر تولید و برنامه‌ریزی: ایرج طایفه غلامی/ طراح صحنه و لباس: رضا درگزی/ طراح گریم: زهره سیه پوش/ مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی/ آهنگساز: محمد محمدعلی/ تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی/ دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی/ دستیار دوم کارگردان: علی غیاثوند - علی بی آبی/ مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی – مجید رنجبر/ منشی صحنه: مینا زرپور/ دستیار لباس: مهسا شکیب/ مجرى گریم: محمد سیه‌پوش، مینو قبادى/ دستیار برنامه‌ریز: غزاله اکرمی/ مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی/ مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار