خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در همایش سه سالگان حسینی این شهرستان با اشاره به اینکه دشمنان امروز نظام مقدس اسلامی، از نسل یزیدیان هستند؛ گفت: نظام سلطه به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بارزترین هدف قیام امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۴۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب درصدد ایجاد سبک زندگی غربی، تغییر اراده آحاد مردم در مسیر اعتقادات دینی، تضعیف فرهنگ اصیل اسلامی، تروج فساد و بی بند و باری و ایران هراسی است.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با بی تفاوتی آحاد جامعه در برابر هجمه های فرهنگی غرب، بهترین سلاح در برابر ترویج سبک زندگی غربی است.

سامی بیان کرد: عمل به تدابیر رهبر انقلاب در خصوص تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی با تکیه بر شیوه زندگی ائمه معصومین(ع) زمینه ساز اجرای فریضه های مهم امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است.

وی گفت: نظام سلطه و غرب با استفاده از ابزارهای فرهنگی، در راستای تضعیف روحیه جهاد، شهادت و استکبارستیزی ملت بزرگ ایران تلاش می کند که هوشیاری آحاد جامعه اسلامی در برابر این توطئه ها ضروری است.

وی با اشاره به ایستادگی و حضور خالصانه مدفاعان حرم در برابر داعش و گروه های تروریستی در منطقه افزود: حضور شهدایی بزرگواری چون سردار ذاکر حیدری ها با وجود سالهای مجاهدت در سال های دفاع مقدس، در صفوف مبارزه با گروه های تکفیری نشان از وجود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی مان است.

فرمانده سپاه مراغه ادامه داد: جنایاتی که امروز داعشی ها و تکفیری های مورد حمایت وهابی ها، نظام سلطه و صهیونیسم جهانی در منطقه علیه زنان، کودکان و مردم بی دفاع نجام می دهند، همانند جنایت های یزیدیان در صحرای کربلا است.

وی بیان کرد: شهدا و سرداران مدافع حرمی که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) و ارزش های اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل می شوند، هرگز به دنبال مقام و منصب و مسئولیت دنیوی نبوده اند.

سامی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص لزوم عدم اعتماد به آمریکا و غرب گفت: بی اعتمادی به آمریکا و نظام سلطه و لبخندهای دروغین آن برای مقابله با ترفندهای فریبکارانه و همراه با تزویر آنها بیش از پیش ضروری است.

 

در این همایش که در تالار عبدالقادر مراغه ای برگزار شد کودکان و دختران سه ساله به اجرای برنامه های فرهنگی از جمله سرود و نمایش پرداختند.

ارسال نظرات