تهیه کننده انیمیشن سینمایی عاشورا گفت : ناسور اولین انیمیشن سینمایی کشور با موضوع عاشورا است.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۸۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
داریوش دالوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: ناسور اولین انیمیشن سینمایی کشور با موضوع عاشورا است که توسط گروه انمیشنی از شهرستان بروجرد به مرحله اکران کشوری راه پیدا کرده است

تهیه کننده انیمیشن سینمایی ناسورافزود:معنای لغوی ناسور زخمی است که هرگزالتیام پیدا نمی کند این انیمیشن می پردازد به وقایع هجری آنجا که اباعبدالله حسین (ع) برای اصلاح امت جدش به سمت کوفه حرکت میکند .

تهیه کننده انیمیشن سینمایی ناسورضمن اشاره به اینکه در انمیشن ناسور وقایع عاشورا به طور خلاصه به نمایش گذاشته شده است عنوان کرد : مغز و عمده فیلم در روز عاشورا می گذردو تمامی صحنه های عاشورا به صورت انیمیشن ساخته شده است.

وی تصریح کرد : ناسور سومین انیمیشنی ازمجوعه آریا انیمیشن است و تا حالا بر روی سینماهای کشوراکران داشته است.

دالوند با اشاره به تکنیک های انیمیشنی ناسور بیان کرد : تکنیک کار ناسور سیلوئت است و روش تولید انیمیشن سه بعدی و نوع رندل آن سیاه سایه می باشد ناسور فضایی سرشار ازغم و شخصیت ها همه سایه ها هستند به استنا سه شخصیت حضرت ابا عبدالله حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زینب (س) و جسمیت آنها به حد اعلا رسیده است .

وی گفت : درا انیمیشن ناسور رشادت ها و دلاوریهای حضرات به طور کامل به تصویرکشیده شده است تلاش بر این بوده که به طور مستقیم برای کودک قهرمانی ها و رشادت ها به تصویر کشیده شود.

وی درپایان افزود: با تکینکی که در این انیمیشن به‌کاربرده شده است به‌طور مستقیم به شخصیت‌های محوری داستان پرداخته‌شده است و ناسورمصداقی از انمیشن خانوداه است .

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات