همایش علمی و پژوهشی گفت‌وگو و مناظرات رضوی در دوره بعدی به صورت بین‌المللی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۸۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، سید ناصر اسحاقی در جلسه بررسی انتظار فراخوان همایش بین‌المللی مناظرات رضوی در اردبیل اظهار داشت: همایش علمی و پژوهشی گفت‌وگو و مناظرات رضوی در دوره بعدی به صورت بین‌المللی در اردبیل برگزار می‌شود.

دبیر همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی از انتشار فراخوان این همایش همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) خبر داد و افزود:‌ باید تلاش کنیم تا این همایش بین‌المللی به شکلی مناسب و گسترده انجام شده و از مناطق مختلف پژوهشگران و محققان در این همایش حضور یابند.

وی با قدردانی از حضور ارزنده و شایسته تحسین محققان و پژوهشگران، اساتید، طلاب و دانشجویان حوزه‌های علمیه، دانشگاهها و مراکز علمی و آموزشی استان در مراسم پایانی دومین همایش ملی گفت‌وگو و مناظرات رضوی گفت: همین استقبال کم نظیر و نیز برگزاری مطلوب و مناسب این رویداد مهم علمی و پژوهشی کشور در اردبیل و خرسندی و رضایت مسئولان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از برگزاری باشکوه این همایش، سبب ارتقای سطح این برنامه از ملی به بین‌المللی شد.

اسحاقی تصریح کرد: ١٧ آبان ماه ٩٥ همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع) پدر بزرگوار امام هشتم(ع) و همزمان با انتشار فراخوان برنامه‌های موضوعی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) فراخوان این همایش منتشر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: فقط دو روز دیگر تا موعد اعلام فراخوان این جشنواره بین‌المللی باقی است و علاقمندان و پژوهشگران می‌توانند پس از اعلام فراخوان در این جشنواره بین‌المللی مشارکت داشته باشند.

وی اظهار کرد: این فراخوان علاوه بر انتشار در سایت شمس توس در پورتال استانی شمس توس و سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز منتشر می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این پرتالها در همایش شرکت کنند.

ارسال نظرات