امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه بعد از برجام هنوز مسائل معاملات بانکی حل نشده ، تصریح کرد : مگر بنا نبود ، آفتاب برجام این کشور را از نظر اقتصادی روشن کند ؟ پس این بازار رکود و این تعطیلی صنایع و شکستن کمر مردم در زیر رکود نشانه چیست ؟
کد خبر: ۸۷۷۳۲۱۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از میبد آدینه، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره سخنان اخیر برخی از نمایندگان مجلس در مساله رای دادن به 3 وزیر پیشنهادی در تریبون صحن مجلس گفت : سخنان این نمایندگان که با رای مردم وارد مجلس شده و بر کرسی نمایندگی که بر خون شهدا بنا شده است مایه تاسف و تاثر است.
حجت الاسلام علیرضا حسنی افزود : نماینده ای که با صراحت پشت تریبون مجلس بگوید شما تا کی می خواهید از فتنه و فتنه گران بگویید.
خطیب جمعه میبد با بیان اینکه وا عجبا چرا نگوییم تصریح کرد : کسانی که 8 ماه این نظام را درگیر کردند ؛ علیه این نظام اسلامی به تعبیر رهبری کودتا کردند ؛ دائما باید از فتنه گران گفت.
نسل جوان ما باید با خط فکری فتنه گران آشنا شوند
وی خاطرنشان کرد : باید کسانی که به این انقلاب خیانت کردند و قصد داشتند به این نظام دینی صدمه بزنندو امریکا و رژیم صهیونیستی را خوشحال کردند ، نسل نوجوان و جوان ما با اینها و خط فکر اینها آشنا شوند
امام جمعه موقت میبد تصریح کرد : اگر از فتنه گران گفتن بد بود ، پس چرا 14 قرن در قرآن از نفاق و فتنه صدر اسلام می گوید.
حجت الاسلام حسنی با اشاره به فرمایشات رهبر عظیم الشان انقلاب مبنی بر اینکه فتنه خط قرمز نظام است و من بر روی مساله فتنه حساسم افزود : کسانی که در فتنه 88 بازیگر اصلی بودند ، صحنه گردان بودند و عالما و عامدا در صحنه آمدند و در چند سال اخیر پروبال گرفتند و خود را طلبکار می داند اگر توبه کنند و اعتراف کنند که چه غلطی کرده اند شاید مورد پذیرش رهبری و ملت قرار بگیرند اما حق این که در این نظام دینی پست کلیدی بگیرند ندارند.
وی با اشاره به ادعاهای بعضی از نمایندگان و کشیدن پای امام معصوم به وسط گفت : چرا در این مملکت کسی نیست جلوی اینها را بگیرد اینها چه حرف های مزخرفی است که با دین و اعتقاد نسل جوان بازی می کنند.
مخالفت ما با امریکا جنگ اسلام و کفر است
حجت الاسلام حسنی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به مخالفت ملت ایران با امریکا در چندین دهه گذشته گفت : مخالفت ما با امریکا جنگ اسلام و کفر و به تعبیر امام راحل جنگ فقر و غنا ، جنگ ظالم و مظلوم است.
امام جمعه موقت میبد افزود : آنهایی که گاهی در گوشه و کنار این مملکت می گویند شعار مرگ بر امریکا دیگر در این مملکت شنیده نشود به لیست جنایت های این استکبار نگاهی بیاندازند.
وی خاطرنشان کرد : امریکای جنایتکار نه فقط با ملت ما بلکه با همه ملل اسلامی و مردم دنیا مثل فروعون زمان عمل می کند.
خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه یکسال و 7 ماه است شجره خبیثه وهابیت مردم بی گناه یمن را با پشتیبانی امریکا به خاک و خون می کشد ، یادآورشد : اسرائیل با دلگرمی کدام دولتی کودک کشی می کند و وقتی هم در سازمان ملل یک قطعنامه آبکی صادر کنند وتو می شود ؛ آیا حق نیست که دائما از این کشور امام زمان و ملت مظلوم و ستم دیده ندای مرگ بر امریکا شنیده شود.
ما به تعبیر قرآن در حال جهاد کبیره هستیم
امام جمعه موقت میبد با اشاره به سخنان بسیار مهم دیروز مقام معظم رهبری تاکید کرد : ما الان به تعبیر قرآن و رهبری در حال جهاد کبیره هستیم و مسئولین باید چشم شان را باز کنند و نباید به این دشمن اعتماد کنند.
مسئولین نباید فریب لخبند دشمن را بخورند
حجت الاسلام حسنی با تاکید بر اینکه نباید فریب لبخند دشمن را خورد تصریح کرد : مگر قصه اخیر برجام را ندیدید که امریکا و غرب چقدر بعد از امضای برجام تحریم ها را بر علیه ایران اسلامی اعمال کردندامروز خود تیم مذاکره کننده هم اعتراف می کند که امریکا بدعهدی کرده است.
وی گفت : امروز فقط رهبر معظم انقلاب نیست که در این کشور داد می زند بلکه خود تیم مذاکره کننده و مسئولین دولتی هم می گویند امریکا بدعهدی کرده است.
مگر بنا نبود آفتاب برجام این کشور را از نظر اقتصادی روشن کند
امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه بعد از برجام هنوز مسائل معاملات بانکی حل نشده ، تصریح کرد : مگر بنا نبود ، آفتاب برجام این کشور را از نظر اقتصادی روشن کند ؟ پس این بازار رکود و این تعطیلی صنایع و شکستن کمر مردم در زیر رکود نشانه چیست ؟
مذاکره با گرگ مشکل این مملکت را حل نمی کند
وی به مسئولین هشدار داد : با مذاکره با این گرگ مشکلی از این مملکت حل نمی شود و اگر می خواهید مشکل حل شود به حرف رهبر معظم انقلاب توجه کنید.
حجت الاسلام حسنی با تاکید بر اینکه باید با روحیه انقلابی مسائل این مملکت را حل کرد به دولتمردان گفت : مسئولین دولتی ، رئیس جمهور و مسئولین قوه قضایئه حرف دل مردم این است که با روحیه انقلابی و با قاطعیت ، اول دست اختلاسگران و دزدان خیانتگر به بیت المال را قطع کنید.

امام جمعه موقت میبد افزود : چرا وقتی روز عید فطر پرچم دار این انقلاب یعنی رهبری عزیزتر از جان ما اعلام کرد آنهایی که حقوق نجومی گرفتند ؛ دزد و خائن به بیت المالند تاکنون هیچ اقدامی نشده است
اظهار نظر رئیس قوه مجریه از اختلاس به جای موقات بانکی مایه تاسف است
وی گفت : چرا وقتی که فساد صندوق ذخیره فرهنگیان حدود 8 هزار میلیارد افشا شد و بعد از این اختلاس چند نفر بازداشت شدند و رئیس قوه قضائیه با کمال تاسف گفت چرا می گویید اختلاس و بگویید مووقات بانکی
امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه اگر جوانی 2 یا 3 میلیون وام بگیرد چند روزی به تاخیر بیافتد با اعمال دیکرد پدرش را درمی آورند چرا 8هزار میلیارد که دست چند نفر در جریان است هیچ اقدامی نمی شود ؟
دولت در فرصت باقیمانده نسبت به مسائل اقتصادی مردم انقلابی عمل کند
حجت الاسلام حسنی تصریح کرد : دولت باید در ماه های باقیمانده از عمرش نسبت به مسائل اقتصادی مردم انقلابی عمل کند تا بازار از رکود خارج و مشکل صنایع حل و گشایشی درزندگی مردم ایجاد شود.
خطیب جمعه موقت میبد با گرامی داشت 14 آبان روز فرهنگ ، به اهمیت فرهنگ از دیدگاه امام راحل پرداخت و گفت : بالاترین عنصری که در موجودیت هر جامعه دخالت اساسی دارد فرهنگ آن جامعه است و اساسا فرهنگ هر جامعه هویت و موجودیت آن جامعه را تشکیل می دهد.

حجت الاسلام حسنی افزود : مسئولین و کسانی که در راس کارند باید متوجه باشند که دشمن فرهنگ ناب این مردم را مورد هجمه قرار داده است و یکی از نمونه های آن فضاهای مجازی است و مسئولین باید شبانه روز در مسائل فرهنگ عمومی به ارزشهای الهی و فرهنگ دینی جامعه توجه ویژه ای داشته باشند.

وی هفتم ماه صفر به روایتی سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی سلام الله علیه را گرامی داشت
ارسال نظرات