خبرهای داغ:
همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه (س)

برگزاری پنج یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای دانش آموز شهرستان شاهرود

پنج یادواره شهدای مدافع حرم و شهیدف همیده و شهدای دانش آموزشهرستان شاهرود توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۶۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

 محمد ابراهیمی نائب رئیس اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان و مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری پنج یادواره شهدادر مدت یک هفته توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین خبر داد.

وی افزود: قدرت و عزت کشور مدیون ایثار و فداکاری هایی است که شهدا انجام دادند ودشمن به دنبال این است تا بین جوانان و دانش آموزان و ملت ناامیدی ایجاد کند و دستاوردهای انقلاب را از ما بگیرد و به دنبال این است که بین نسل کنونی و ارزش ها و آرمان های انقلاب و شهدا فاصله بیندازد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: به همین منظور و به جهت آشنایی نسل جوان با شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در اقدامی فرهنگی در رابطه با شهدا پنج یادواره شهدا را در سطح شهرستان شاهرود برگزار نمود که با استقبال بسیار خوبی نیز همراه گردید.

وی تصریح کرد: این یادواره ها با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه ، حجج الاسلام فاطمی منش ،میرعلی اکبری ،اسدی و مداحی مداحان یونس حبیبی و کربلایی میری و قرائت قرآن و اجرای گروه تواشیح و برگزاری جلسه روایتگری و اهداء بسته های فرهنگی در مساجد و مدارس سطح شهرستان شاهرود برگزار شد.

ابراهیمی در پایان ضمن تشکر از عزیزانی که در امر برگزاری یادواره های شهدا با موسسه فرهنگی بین الحرمین همکاری نمودند اظهار کرد: یکی از اقدامات این موسسه فرهنگی برگزاری محافل و یادواره های شهدا در طی سال و در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها