مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس گفت: روحانیت در صف اول دفاع از اسلام و انقلاب ایستاده و این مهم را در برهه‌های مختلف تاریخی اثبات کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۵۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،حجت‌الاسلام امید درویشی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روحانیت ثابت کرده که در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و دفاع از اسلام پیشتاز بوده و شمار شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس گواهی بر این مهم است.

وی بیان کرد: در استان هرمزگان شمار شهدای روحانی بسیار بالا است و نیمی از مجموع حدود 75 روحانی دوران دفاع مقدس در استان هرمزگان در جبهه‌های حق علیه باطل به مقام شامخ شهادت نائل شدند و بسیاری دیگر نیز در شمار ایثارگران پرافتخار میهن اسلامی‌مان هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس با بیان اینکه حضور روحانیت در عرصه‌های مختلف دفاع از کیان انقلاب اسلامی در سال‌های بعد از دفاع مقدس تاکنون نیز درخشان و پرثمر بوده است، اضافه کرد: ایستادگی در خط مقدم جبهه جنگ نرم با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی گواه دیگری بر مجاهدت و ایستادگی روحانیت در ذیل فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همپا و همدوش با ملت بزرگ ایران اسلامی است.

درویشی، یکی از نیازهای مهم جامعه امروز را آگاهی‌بخشی به جوانان در حوزه مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی و سیاسی و ایستادگی در برابر شبهات دشمنان در این حوزه‌ها عنوان و بزرگ‌ترین رسالت در این بخش را متوجه روحانیت دانست و یادآور شد: کار در این جبهه اهمیت و اولویت فراوانی دارد.

وی به اجرای مؤفق طرح تحول محلات در شهرستان بندرعباس به همت بسیجیان و با حمایت فرمانده سپاه امام سجاد (ع) اشاره و تبیین کرد: برکات این طرح‌ها را اکنون در میزبانی محلات مختلف این شهر از یادواره شهدا و حضور باشکوه مردم در این مراسمات شاهد هستیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس تصریح کرد: محلات از یاد شهدا و از نام شهدا هویت می‌گیرند و باید از این ظرفیت‌های عظیم فرهنگی به خوبی استفاده کرد.
ارسال نظرات