در نشست فعالین فرهنگی اشکذر مطرح شد:

«اتاق خبر» اشکذر راه اندازی می شود

در نشستی که با حضور فعالین فرهنگی اشکذر، فرماندار و مسئولین ارشاد شهرستان برگزار شد مقرر شد تا اتاق خبر شهرستان راه اندازی شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۸۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فراماندار اشکذر در نشست بررسی مسائل فرهنگی شهرستان که با حضور فعالین فرهنگی اشکذر برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س)، با اشاره به ظرفیت های بالای اشکذر در حوزه فرهنگی اظهار داشت: حوزه فرهنگ و هنر یکی از مقوله های مهم در توسعه هر جامعه ای است و امروز اشکذر از ظرفیت بالایی در مباحث فرهنگی برخوردار است.

«محمد علی شاه حسینی» فرماندار اشکذر به پیشرفت های اشکذر در زمینه های مختلف فرهنگی از قبیل شعر، موسیقی، خوشنویسی، عکاسی، تئاتر و سینما اشاره کرد و افزود: خوشبختانه نیروهای متعهد و متخصصی در حوزه های نام برده در سطح شهرستان فعالیت می کنند و افتخارات درخوری را اذعان اشکذر کرده اند.

وی درخشش آثار سینمایی سید جلال دهقانی، کارگردان جوان اشکذری در جشنواره های مختلف فجر و مقاومت را ازجمله دست آوردهای فرهنگی شهرستان نام برد و گفت: هنرمندان اشکذر در تئاتر نیز آثار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند که تئاتر «زیارت خورشید» ازجمله آثاری است که مورد استقبال عمومی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه فعالان فرهنگی و هنری به بیان دید‌گاه‌های خود پرداختند که لزوم تزریق بودجه‌های فرهنگی، تسریع در ساخت سالن اجتماعات اشکذر، تاسیس صندوق حمایت از هنرمندان در شهرستان، تقویت کانون‌های فرهنگی مساجد بخشی از دیدگاه‌های فعالان فرهنگی و هنری اشکذر بود.

گفتنی است راه اندازی اتاق خبر یکی از درخواست های اصحاب رسانه از مسئولین شهرستان بود که در این جلسه مقرر شد تا اتاق خبر شهرستان در طبقه همکف سالن خاتم الانبیاء اشکذر راه اندازی شود.

ارسال نظرات