رئیس اداره ارشاد اشکذر استقبال بی نظیر مردم اشکذر از نمایش تئاتر در این شهر را نشانه نشاط فرهنگی و ذوق هنری مردم دانست و اظهار داشت: مسلما با توجه بیشتر به هنرمندان شهرستان شاهد ثمرات خوبی در حوزه هنر خواهیم بود
کد خبر: ۸۷۷۳۳۹۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر ظهر امروز در نشست بررسی مسائل فرهنگی شهرستان با اشاره به ظرفیت های بالای اشکذر در مباحث فرهنگی و هنری اظهار داشت: طی سال های گذشته اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده و زیرساخت های فرهنگی مناسبی برای اجرایی شدن برنامه ها به وجود آمده است.

«هادی ملانوری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر ظهور فیلم سازان جوان در رشته های مختلف فیلم سازی را ازجمله افتخارات شهرستان در حوزه فرهنگ برشمرد و تصریح کرد: بچه های خوش ذوق و هنرمند اشکذر در رشته تئاتر نیز برنامه های خوبی را نظیر تئاتر زیارت خورشید و چند کار دیگر به نمایش گذاشته اند.

وی کمبود مجری سخنور و توانا در شهرستان را یکی از نقاظ ضعف اشکذر در مقوله مجری گری و مدیریت صحنه عنوان کرد و گفت: در همین راستا کارگاه آموزشی مجری گری در قالب 11 جلسه با کمترین هزینه نسبت به دوره های مشابه در شهر یزد، توسط اساتید مجرب این حوزه کاری برگزار شد.

ملانوری با بیان اینکه ظرفیت های بالای در حوزه تئاتر شهرستان وجود دارد، گفت: اشکذر یکی از شهرستان های بسیار خوب در حوزه تئاتر است و این هنر و استعداد به‌ صورت ذاتی در جوانان و مردم این شهرستان رخنه کرده است.

ویاستقبال بی نظیر مردم اشکذر از نمایش تئاتر در این شهر را نشانه نشاط فرهنگی و ذوق هنری مردم دانست و اظهار داشت: مسلما با توجه بیشتر به هنرمندان شهرستان شاهد ثمرات خوبی در حوزه هنر خواهیم بود.

ارسال نظرات