مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه درگز برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه درگز با حضور جانشين فرمانده سپاه امام رضا (ع)در درگز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۰۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه درگز با حضور سردار مجتبی غفورپور جانشین سپاه امام رضا علیه السلام و مسئولان اداری و نظامی شهرستان درگز در سپاه درگز برگزار شد.
 
حجت الاسلام داوود عبدالهی مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه درگز در این جلسه گفت: فرصت های مسولیتی همانند عمر انسان زود گذر و نامشخص هستند.
 
وی افزود: تودیع و معارفه هر مسولیتی همانند روز قیامت است؛ چراکه هر فردی یک روز می آید و روز دیگر هم مسئولیتش تمام می شود؛ بنابراین مهم این است که فرد در این مدت چه آثاری را از خود به جای گذاشته شده است.
 
حجت الاسلام عبدالهی با تایید عملکرد خوب فرمانده سابق سپاه درگز گفت: همانطور که دیروز در کنار مسئول قبلی بودیم؛ امروز هم باید در کنار مسئول جدید باشیم تا اهداف و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی به خوبی محقق شود.
 
سرهنگ محمدهادی قوی پنجه فرمانده سابق سپاه درگز با بیان گوشه ای از عملکرد خود گفت: آنچه باعث می شود هر مسئولی در جایگاه شغلی اش موفق شود؛ پیروی از بیانات ولایت مطلقه فقیه است.
 
وی افزود: برای موفقیت کشور و انقلاب اسلامی همدلی و همزبانی مردم و مسئولان و برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر بسیار حایز اهمیت و حیاتی است.
 
در این مراسم سرهنگ دوم محمدهادی قوی پنجه فرمانده سابق سپاه درگز تودیع شد و سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا غفاری به عنوان فرمانده جدید سپاه درگز منصوب گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار