خبرهای داغ:

تأثیرگذاری مشکلات صیادی ،کشاورزی وته لنجی درمعیشت مردم هندیجان

فرماندار هندیجان گفت:معیشت مردم هندیجان از راه های صیادی ،کشاورزی ، تجارت کالاهای ملوانی وته لنجی تأمین می شود که سال هاست این معیشت دچار مشکلات زیادی شده و شهرستان از امکانات مناسب رفاهی نسبت به شهرهای اطراف استان محروم مانده است.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۱۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج درهندیجان، جلسه شورای اداری  پیش از ظهر شنبه با حضور فرماندار،نماینده مردم هندیجان ،ماهشهر،امیدیه وبندرامام درمجلس شورای اسلامی وجمعی از مسؤولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری  هندیجان برگزارشد.

سید مهران رفیعی دراین جلسه اظهار کرد:آب شرب وآب زمین های کشاورز درهندیجان تبدیل به یک مشکل شده که تا کنون این مشکلات بصورت جدی واساسی حل نشده است .

وی افزود:با پیگیری آب از سد کوثر با هزاران مشکل راه سازی می شود ولی به راحتی بالادستی ها استفاده می کنند وبه هندیجان که تقاضاکننده هست به درستی آب نمی رسد.

وی بابیان رفع مشکلات پروانه صید درهندیجان گفت:قشر زحمتکش صیادان با مشکلات فراوانی روبرو هستند که معیشت این عده دچار مشکل شده که آخرین مجوز پروانه صید درسال ۱۳۷۹صادرشده ولی با همکاری مسؤولان مربوطه امیدواریم این مشکل حل شود.

رفیعی فرماندارهندیجان عنوان کرد:کالای ملوانی وته لنجی با همکاری گمرک و مسؤولان مربوطه با بررسی وتحقیق ساماندهی  خواهد شد .

وی بااشاره به راه اندازی موکب در اربعین حسینی (ع) بیان کرد:برای نخستین بارموکبی بنام هندیجان در مرز شلمچه راه اندازی شده که هیأت های مذهبی دراین موکب از زوارهای اربعین حسینی(ع) پذیرایی می کنند .

خبرنگارهندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار