خبرهای داغ:
در همایش«سه ساله های حسینی» صورت می گیرد:

هم دردی سه ساله های ایرانی با حضرت رقیه(س)/ بیش از 20 هزار کودک سه ساله میهمان حرم امام(ره) می شوند

اجرای تئاتر «اتل متل یه بابا»، مداحی نوجوانان و اجرای دکلمه توسط کودک خردسال یک شهید مدافع حرم و پخش زنده این برنامه از شبکه پنجم رسانه ملی، بخشی از برنامه های همایش «سه ساله های حسینی» است.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۴۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) روز شنبه 15 آبان ماه، همایش «سه ساله های حسینی» همزمان با سراسر کشور در حرم حضرت امام خمینی(ره) با حضور بیش از 20 هزار کودک برگزار می شود.

هدف از برگزاری این همایش علاوه بر آشنایی کودکان مسلمان ایرانی با بخشی از تاریخ اسلام است، با ذکر یاد و خاطره حضرت رقیه(س) به نوعی هم دردی با فرزندان شهدای مدافع حرم و همینطور کودکان مظلوم یمن، فلسطین، لبنان، سوریه و عراق نیز محسوب می شود.

در این همایش برای نخستین بار تئاتر«اتل متل یه بابا» توسط گروه هنری «نقاره خوان» اجرا می شود، مداحی ای نیز توسط یک نوجوان قرائت می شود.

اجرای دکلمه توسط فرزند خردسال یکی از شهدای مدافع حرم نیز از دیگر برنامه های این همایش است و پخش زنده برنامه نیز از شبکه 5 رسانه ملی انجام خواهد شد.

در حاشیه همایش «سه ساله های حسینی» غرفه های نقاشی و بازی برای نونهالان پیش بینی شده است و مشاورین روحانی حوزه کودک نیز در غرفه ها حضور خواهند داشت.

این همایش با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان کشور، سازمان بسیج مستضعفین، هیات رزمندگان اسلام، سازمان بهزیستی تهران، سپاه شهدا(ع) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/ل

منبع:بسیج جامعه زنان 
ارسال نظرات