خبرهای داغ:

مرحله نهایی رزمایش الی بیت المقدس در روانسر برگزارگردید+تصاویر

فرمانده سپاه روانسر گفت: در سالروز مبارزه با استکبار جهانی امروز بسیجیان سلحشور یکبار دیگر با آرمان های امام راحل شهدا و مقام معظم رهبری تجلیل پیمان کردند.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۶۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج روانسر، سرهنگ علی اصغر اله دانه فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفتند: هدف از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس را ارتقا توان رزمی و آمادگی بسبجیان سلحشور گردان های بیت المقدس شهرستان دانست.

 

فرمانده سپاه ناحیه روانسر عنوان کرد: خدا را شاکریم با همدلی میان مسئولین و همه ی سربازان و بسیحیان این رزمایش به منصه ظهور رسید و امروز شاهد عزم و اراده قدرت بسیجیان در شهرستان روانسر بودیم.

 

وی مقابله با تهدیدات احتمالی و کور کردن چشم ایادی استکبار را از اهداف رزمایش دانست و افزود: در سالروز مبارزه با استکبار جهانی امروز بسیجیان سلحشور یکبار دیگر با آرمان های امام راحل شهدا و مقام معظم رهبری تجلیل پیمان کردند و با اجرای قدرت نمای بیش از پیش خود و با نمایش حضور و عزم و‌ اراده خود یکبار دیگر مشت محکی بر دهان ایادی استکبار زدند.

 
 
سرهنگ اله دانه درادامه گفت: در دروازه اورامانات با حضور پرشور بسیجیان سلحشور توانستیم یکبار دیگر برگ زرینی در دفتر نظام ثبت و ضبط کنیم و این عزم و اراده پابرجا است و استکبار جهانی بداند که توان چشم زخمی به نظام اسلامی را ندارد.
 
 
 
 برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفابرروی آن کلیک کنید.                                                                            

ارسال نظرات
آخرین اخبار