مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مریوان در جمع بسیج اساتید گفت: بامجهز شدن به سلاح تهذیب و بصیرت بالا و بهتر می توان دشمن را شناخت و به مقابله باتوطئه ها و دسیسه های آنان پرداخت.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۶۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان ، حجت السلام حامد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مریوان در نشست روشنگری که با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی با حضور بسیج اساتید و توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام نور مریوان برگزار شد،اولین شاخصه یک فرد انقلابی را پایبند بودن به مبانی اسلامی برشمرد و عنوان کرد:با مجهز شدن به سلاح تهذیب و بصیرت بالا و بهتر می توان دشمن را شناخت و به مقابله با توطئه ها و دسیسه های آنان پرداخت.

وی افزود: برنامه دشمن برای جوانان و نوجوانان ناامید کردن آنها است وتهی کردن جامعه از جمله نسل جوان و نوجوان از هویت اسلامی و ملی از اهداف نفوذ نرمدشمنان به شمار می رود.

احمدی یکی از شاخصه های اصلی برپایی نظام جمهوری اسلامی را کمک به مستضعفان جامعه برشمرد و عنوان کرد: اینکه ما در لبنان، سوریه، غزه و عراق جلو داعش را میگیریم به خاطر مستضعف بودن آنها در برابر رژیم صهیونیستی غاصب و داعش جیانتکار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مریوان اظهار داشت: هدف دشمن از جنگ نرم این است که با هدف قرار دادن فرهنگ مردم و از بین بردن اعتقادات آنها که ریشه در فرهنگ عاشورا دارد تلاش و کوشش 8 سال دفاع مقدس را از یاد مردم ببرد و فرهنگ استکبار ستیزی را از آنهابزداید.


ارسال نظرات