مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان نير گفت: عدم وجود زيرساخت مناسب مخابرات باعث شده در ثبت آنلاين خدمات در واحدهاي محيطي وقفه ايجاد شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۵۰۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، مدير و مسئولين واحدهاي شبكه بهداشت و درمان نير ضمن ديدار با فرماندار شهرستان نير به بررسي مسايل و مشكلات حوزه سلامت شهرستان پرداختند.

در اين ديدار مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان نير با بيان اينكه پيشبرد اهداف و برنامه هاي نظام سلامت نياز به حمايت، همراهي و كار بين بخشي گستره به همراه تعامل سازنده با مجموعه ادارات مختلف دارد، افزود: آنچه مهم است مد نظر همه قرار گيرد ارائه خدمات بهداشتي و درماني با كيفيت مناسب به همراه تلاش براي ارتقاي امكانات موجود است كه به همين منظور رويكرد اين اداره جلب مشاركت عمومي مردم و بهره مندي از نظرات نخبگان و نيز همكاري سازنده با مجموعه مديريت شهرستان خواهد بود و به همين منظور برنامه هاي بين بخشي گسترده اي در حال تدوين است كه با اجراي آنها تلاش خواهد شد فرهنگ سلامتي در جامعه بيش از پيش گسترش يابد.

دكتر غريباني با اشاره به ظرفيت هاي موجود شهرستان از جمله بحث گردشگري يكي از مولفه هاي جذب گردشگر را اطمينان بخشي همگاني از وجود استانداردهاي بهداشتي در ارايه خدمات به مسافر برشمرد و اعلام كرد: نظارت جدي بر مراكز عرضه مواد غذايي و نيز آبگرم هاي معدني صورت خواهد گرفت و در اين راه مماشاتي با تهديدكنندگان سلامت عمومي جامعه وجود نخواهد داشت.

وي همچنين عدم وجود زيرساخت مخابرات را از جمله مشكلات شهرستان برشمرد كه باعث شده در ثبت آنلاين خدمات (كه هم اكنون تحت عنوان سامانه سيب ارزيابي ها و برنامه ريزي هاي وزارت از اين طريق دنبال مي شود در واحدهاي محيطي وقفه ايجاد شود.

در ادامه احمدي فرماندار شهرستان نيز ضمن تبريك مجدد انتصاب دكتر غريباني به سمت مديريت شبكه شهرستان اظهار اميدواري كرد با ورود ايده ها و ظرفيت هاي جديد مديريتي به شهرستان شاهد پيشرفت هاي بيش از پيش باشيم.

وي كاركنان بهداشت و درمان را از خدوم ترين نيروهاي شهرستان برشمرد و بر لزوم تكريم مستمر خادمان عرصه سلامت تاكيد كرد.

رييس شوراي سلامت شهرستان نير همچنين ضمن اشاره به حمايت همه جانبه دولت تدبير و اميد از طرح تحول سلامت از آمادگي و حمايت خود براي پيشبرد اهداف عاليه نظام سلامت خبر داد.

ارسال نظرات