کارآموزان زنجانی با کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و 2 دیپلم افتخار در مجموع تیمی در جایگاه سوم هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۷۳۵۸۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در جلسه شورای اداری اداره کل فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 20 کارآموز از زنجان در قالب 18 تیم در مرحله کشوری حضور داشتند، گفت: امسال با سیاست جدیدی وارد این مسابقات شدیم به طوری که کارآموزان کارگاه های آموزشی که برای مرحله کشوری انتخاب شدند، برای نخستین بار بود که مسابقات مهارت را در سطح ملی تجربه می کردند.

محمدرضا انصاری افزود: مرحله شهرستانی مسابقه های ملی مهارت اردیبهشت امسال با حضور 2 هزار و 17 نفر در 30 رشته به صورت کتبی و شفاهی در استان برگزار شد که در نهایت 134 کارآموز توانستند به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: در مرحله استانی نیز طی یک اردوی آمادگی 20 کارآموز از 134 نفر راه یافته به این مرحله، جواز شرکت در مرحله کشوری مسابقات را کسب کردند که 2 نفر از آنان در رشته های خیاطی و فناوری اطلاعات و پشتیبانی از بانوان بودند.

انصاری تصریح کرد: امین امیری در رشته تراش CNC، علیرضا ازلگینی در رشته فناوری طراحی گرافیک، حسین محمدی و مهران عباسی در رشته رباتیک موفق به کسب مدال طلا در هفدهمین مسابقات ملی شدند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان عنوان کرد: محمد قرابیگلی در رشته کاشیکاری مدال نقره را به دست آورد و اسماعیل صیدی و مهدی فقیهی نیا نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار در این دوره از مسابقات شدند.

گفتنی است، هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان البرز از 2 تا هشت آبان سال جاری برگزار شد.

ارسال نظرات