فراخوان «رستخیز عام» منتشر شد

فراخوان برگزاری سه روز کارگاه طراحی پوستر باعنوان «رستخیزعام» اعلام شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۶۰۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، این کارگاه سه روزه با حضور محمد اردلانی، طراح و گرافیست، با هدف تولید آثار گرافیک بر اساس برداشت‌هایی از کتاب «حماسه حسینی» اثر استاد مرتضی مطهری و اشعار و مضامین مربوط به حماسه اربعین حسینی از ساعت ۹ تا ۱۷ روزهای ۱۸ تا ۲۰ آبان‌ماه در خانه موزه استاد مطهری برگزار می‌شود.

ارسال پنج اثر پوستر با موضوع آزاد در قطع ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل با فرمت  JPGبه همراه بیوگرافی و اطلاعات فردی تا ۱۷ آبان‌ماه به پست الکترونیک کارگاه به نشانی (Posters.Workshop@gmail.com) از شرایط حضور علاقه‌مندان در این کارگاه سه روزه است .

با توجه به محدویت ثبت‌نام، حداکثر ۱۵ نفر از متقاضیان برای حضور در کارگاه انتخاب می‌شوند.

همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده کارگاه طراحی پوستر «رستخیزعام» برگزار می‌شود و آثار برگزیده در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، لباس، تمبر و …به چاپ می‌رسد .

محمد اردلانی عضویت در انجمن صنفی طراحان گرافیک، سرپرستی ده‌ها ورکشاپ گرافیک در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری کشور و همچنین کسب مقام برتر نخستین جشنواره تجسمی تهران، ششمین جشنواره بین‌المللی تایپوگرافی اسماء‌الحسنی، نامزدی دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی، دارای اثر در مجموعه‌هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه هنرهای معاصر اصفهان و ... حضور و تقدیر در ده‌ها رویداد در کشورهای ایران، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، مکزیک، هلند، فنلاند را در کارنامه هنری خود دارد .

خانه موزه شهید مطهری در خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، نبش کوچه صدرا واقع است.
 
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات