حجت الاسلام گواهی در اجتماع مدافعان حرم منطقه قصران :
اجتماع بزرگ مدافعان حرم در منطقه رودبار قصران با حضورعاشقان ولایت و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۷۳۶۲۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ در اجتماع مدافعان حرم منطقه قصران با اشاره به دفاع مردمی حامیان حریم ولایت گفت :جوانان ما در سوریه نه تنها از حریم ولایت دفاع کردند که از جمهوری اسلامی دفع بلا کردند.

وی افزود :اگر در زمان واقعه ی کربلا مردم امروز ایران بودند هرگز اجازه نمی دادند کسی به حریم ولایت نزدیک شود واین مردم جان خود را در دفاع از آل الله فدا می کردند.

حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) شهید شد تا فضای غبارآلود پیرامون اسلام را کنار بزند برای ماندگاری دین اسلام گاهی باید سر داد و گاهی اسارت کشید.

وی تصریح کرد: اگر امام حسین(ع) در مدینه و مکه می ماند اسلام ضربه می خورد حضرت از آن جا به عراق آمد و در کربلا به شهادت رسید تا دین جدش پایدار بماند همان کاری که امروز مدافعان حرم در سوریه انجام می دهند کسانی که از سرزمین های دور مانند ایران عزم خود را جزم می کنند و راهی سوریه می شوند که از حرم عقیله ی بنی هاشم دفاع کنند به یقین این ها همان راه شهدای کربلا را می پیمایند.


ارسال نظرات