خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصار الرسول جوانرود با بیان اینکه امروز بسیجیان عزیز پاوه در این مکان جمع شده اندکه اقتدار و عزت و آمادگی خود را به جهانیان نشان دهند گفت: بسیجیان، چشم 80 میلیون نفر مردم هستند که با چشم بیداری و بصیرت از این مرزها دفاع می کنند.
کد خبر: ۸۷۷۳۶۵۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگارخبر گزاری بسیج از پاوه،  فرمانده تیپ انصار الرسول جوانرود در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس که با حضور امام جمعه پاوه، سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، فرمانده سپاه ناحیه پاوه، برخی از مسئولین و بسیجیان این ناحیه برگزار شد اظهار داشت: روز 13 آبان در انقلاب ما،یادآور سه مناسبت بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) ، تسخیر لانه جاسوسی امریکا و شهادت جمعی از دانش آموزان است که هر سه در تاریخ ملت ایران و کشور ثبت شده است.

 

سردار باباخانی با بیان اینکه 13 آبان یادآور حماسه ها، ایثارگری های و فداکاریهای دانش آموزان و دانشجویان مااست افزود: به سب جاودانه ماندن یاد و خاطره فرزندان دلیر و انقلابی ما برای همیشه تاریخ انقلاب، این روز با نام روز دانشجو و دانش آموز نامگذاری شد.

 

وی با بیان اینکه این اقدام درس فراموش نشدنی را برای استکبار در سراسر گیتی به وجود آورد و جوانان ابر قدرت زمان را در زیر پای خود گذاشتند گفت: از این اقدام جوانان کشورمان ،خشم امریکا برانگیخته و با روشهای مختلف اقدامات گسترده ای را علیه ملت استقلال طلب و آزادی خواه ما راه انداختند.

 

وی ادامه داد: پس از آن از طرفی بر جامعه جهانی نیز فشار آوردند تا ایران را محکوم کنند و از همان ابتدا، دارایی های انقلاب را بلوکه و تحریم را شروع کردند.

 

وی تصریح کرد: حمله نظامی رژیم بعث عراق به کشور عزیزمان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، باعث شهید و تقدیم کردن جوانان عزیز ما در طول این مدت به انقلاب شد.

 

سردار باباخانی افزود: اما این اقتدار و عزت وسربلندی و دلیری رزمندگان و بسیجیان ما بود که پس از 8 سال جانفشانی ها، دشمن را سر جای خود نشاندیم که این از افتخارات جمهوری اسلامی به رهبری رهبر کبیر انفلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب درسی به یادماندنی را به استکبار دادیم.

 

وی گفت: امروز به برکت خون جوانان عزیزمان و بیداری مردم و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، بسیجیان عزیز ما با استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و زور، از مرز و بوم خود دفاع می کنند.

 

وی خاطر نشان ساخت: اگر دیروز از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع می کردیم و استکبار را سر جای خود می نشاندیم، امروز در فراتر از مرزها در دفاع از مظلوم و بر علیه ظالم ایستاده ایم.

 

وی با اشاره به اوضاع نامناسب خاورمیانه گفت: امروزآ مریکا بادر اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات به افراد به ظاهر مسلمان، جنگ مسلمان کشی را راه انداخته است و این هم به دلیل آن است که از دین اسلام هراس دارند.

 

وی در پایان با بیان اینکه امروز بسیجیان عزیز پاوه در این مکان جمع شده اند که اقتدار و عزت و آمادگی خود را به جهانیان نشان دهند گفت: بسیجیان، چشم 80 میلیون نفر مردم هستند که با چشم بیداری و بصیرت از این مرزها دفاع می کنند.

 

در ادامه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بسیجیان عزیز امروز،  واقعا مصداق بارز "تعز من تشاء" هستند.

 

سید قاسم جاسمی افزود: علی رغم اینکه ما در درون مشکلات خاصی را داریم، ولی از تجربیاتی که در رابطه با ضد انقلاب و تروریسم داریم، همه دست به دامن ما خواهند بود.

 

وی گفت: امروز دشمنان، نیاز مبرم به این تجربه و تعهد شما بسیجیان دارند و افتخار ما این است که امامی که شرق و غرب را نمی شناخت، فرمود که افتخار من این است که در دنیا یک بسیجی ام و افتخار بعدی امام نیز این بود که با بسیجان محشور شود.

 

وی ادامه داد: امام می فرمود من همواره بر صفا و خلوص شما بسیجیان غبطه می خورم و دستان و بازوی قدرتمند شما را می بوسم و بر این بوسه افتخار می کنم.

 

وی در پایان با اشاره به فرموده ای از مقام معظم رهبری(مدظله العای) گفت: بسیج مرز قومی نمی شناسد و مردم همراه انقلاب ما در هر نقطه از این سرزمین در قالب بسیج هستند.

 

 فرمانده سپاه ناحیه پاوه اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان پاوه با حضور گردانهای  بیت‌المقدس بسیجیان سازماندهی شده، به مدت دو روز  در این شهرستان برگزار شده است که امروز رزمایش اصلی را با حضور بسیجیان اجرا خواهیم کرد.

 

سرهنگ سعید بهشتی راد افزود: رویکرد و هدف از برگزاری این رزمایش نظامی، آموزشی و دفاعی و در جهت ارتقای توان رزمی بسیجیان است.

 

وی گفت: در این رزمایش برنامه هایی همچون آموزش عملیات تاخیری، امداد و نجات، آموزش عملیات تاخت، کلاس توجیهی، آموزش کنترل معابر وصولی، دفاع از مراکز حساس به صورت تمرینی توسط بسیجیان اجرا خواهد شد.

 

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا"بر روی آن کلیک کنید.

ارسال نظرات