سرگرد پاسدارقاسم فیضی فرمانده ناحیه مالک اشتر گفت:اردوی راهیان نور دانش آموزی یک فرصت مناسب است که نسل جوان ونوجوان با حضور در یادمان های شهدا وعملیات های مختلف دفاع مقدس با فرهنگ ایثار و شهامت رزمندگان اسلام آشنا شوند.
کد خبر: ۸۷۷۳۶۶۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛سرگرد پاسدارقاسم فیضی فرمانده ناحیه مالک اشتر در حاشیه مراسم اعزام راهیان نور دانش آموزی ناحیه مالک اشتر اظهار داشت: اردوی راهیان نور دانش آموزی چند سالی است که به همت و تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وهمکاری آموزش و پرورش برای دانش آموزان سال سوم دوره دوم متوسطه برگزار می شود.

وی هدف از اعزام دانش آموزان به این اردو را آشنایی بیش از پیش دانش آموزان با راه و هدف شهیدان وصیانت از ارزشهای دفاع مقدس دانست و خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این اردو گفت:این بهترین فرصت است که شما با حضور در اردوی راهیان نور با آرمان های شهیدان والامقام بیشتر آشنا شوید. و در جهت انتقال فرهنگ غنی شهید وشهادت نیز تلاش کنید.

وی یاد آور شد:شهیدان با عروج ملکوتی خود برای ما امنیت و آسایش را به ارمغان آوردند تا ما بتوانیم در آرامش کامل درس بخوانیم وبه مراتب علمی دست پیدا کنیم.


ارسال نظرات