رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با«بسیج»:
محمودی گفت: مقام معظم رهبری بارها بر حمایت از نیروهای جوان و با استعداد تاکید داشته و طرح اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند درحالیکه متاسفانه بعضی از آقایان به فعل «می توانیم» اعتقادی ندارند.
کد خبر: ۸۷۷۳۷۹۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره قرارداد بین المللی احداث نیروگاه با شرکت یونیت ترکیه گفت: واقعا جای تعجب دارد که چرا وقتی مهندسین ایرانی خود از جمله برند های موفق دنیا در زمینه احداث نیروگاه به شمار رفته و مهم تر از آن، در حال حاضر علم ساخت نیروگاه توسط همین مهندسین ایرانی صادر می شود چه نیازی به بستن قرارداد با یک شرکت ترکیه ای خواهد بود؟

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بارها بر حمایت از نیروهای جوان و با استعداد تاکید داشته و طرح اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند درحالیکه متاسفانه بعضی از آقایان به فعل «می توانیم» اعتقادی ندارند.

محمودی عنوان کرد: حتما برخی  از مسئولین در این قرارداد منعقده منفعتی داشته اند و گرنه ایران هم نیروی مجرب و هم استعداد انجام پروژه های سنگینی که در استاندارد های جهانی تعیین شده است دارد. اقتصاد مقاومتی مسئله تعارف برداری نبوده و حتما باید مدیران ما از ظرفیت های کشور استفاده لازم را ببرد. اگر دولت و مدیران ما به جوانان و نخبگان و پتانسیل های ما توجهی نکنند، در حق ملت شریف ایران ظلم کرده اند.

ارسال نظرات