مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت‎وگو با «بسیج»:
گودرزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بسیج را برپایه حمایت از مستضعفین تشکیل دادند، گفت: بسیج می تواند با مفهوم حمایت از مستضعفان و ترویج ساده زیستی، در بین نهادها و ارگان های دیگر به عنوان الگو باشد.
کد خبر: ۸۷۷۳۸۱۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج  با اشاره به اینکه امام خامنه ای تاکید ویژه ای داشته اند که نباید انگیزه های دنیاطلبانه و پول پرستی وارد بدنه کارکنان بسیج شود، گفت: بسیج به دستور امام خمینی(ره) تشکل شد و ایشان طرفدار جدّی حمایت از محرومان و مستضعفان بود و نابرابری اقتصادی و اشرافیگری را رد می کردند و همین روند در بدنه بسیج حکمفرماست که باید از آن حفاظت کرد.

وی ادامه داد: طرفداری از مستضعفان شاید یکی از پرتکرارترین مطالبی است که امام بزرگوار ما در بیاناتشان تاکید کرده اند و بسیج می تواند با چنین مفهومی، در بین نهادها و ارگان های دیگر به عنوان الگو باشد.

گودرزی خاطر نشان کرد: پیشنهاد می شود که در تدوین کتب درسی، سرفصل های دوری از اسراف، تجمل گرایی، حقوق شهروندی و غیره... پررنگ تر شود و باید با نگاهی موشکافانه و آسیب شناسانه فرهیختگان و معلمان آن را به عنوان یک مطالبه درخواست نموده تا بتوانیم در سال های آتی در کتب درسی شاهد آموزش مستمر آن ها به نسل های آینده باشیم.
ارسال نظرات