معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: از طرق مختلف در حال جمع‌آوری اطلاعات از کشته‌شدگان احتمالی هرمزگان در حمله انتحاری صبح امروز در سامرا هستیم.
کد خبر: ۸۷۷۳۸۴۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس بهروز اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس اظهار کرد: از طرق مختلف در حال جمع‌آوری اطلاعات از کشته‌شدگان احتمالی هرمزگان در حمله انتحاری صبح امروز در سامرا هستیم.

وی افزود: از طریق سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه و دیگر دستگاه‌های مسؤول اسامی افراد را درخواست کرده‌ایم که مقرر شده بلافاصله پس از تأیید نهایی اسامی کشته‌شدگان و زخمی‌های این حمله انتحاری اطلاعات آن اعلام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با بیان اینکه این حادثه انتحاری در شهر سامرا رخ داده و بر اساس اطلاعات اعلام شده در آن کاروان‌های اعزامی از هرمزگان و سیستان و بلوچستان مورد آسیب قرار گرفته‌اند، افزود: به محض اطلاع از اسامی و شمار دقیق کشته‌شدگان احتمالی و یا زخمی‌شدگان این حادثه آن را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

اکرمی تأکید کرد: سامرا در 40 کیلومتری جنوب تکریت قرار دارد و دستگاه‌های امنیتی عراق نیز سفر به این شهر را برای زائران ممنوع اعلام کرده‌اند.
ارسال نظرات