رئیس‌جمهور عراق با بیان اینکه حملات تروریستی سامراء و تکریت بدون قصاص باقی نمی‌ماند، از به شهادت رسیدن و زخمی شدن زوار ایرانی در این حملات تروریستی، ابراز ناراحتی کرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۸۶۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از الفرات نیوز، فؤاد معصوم رئیس‌جمهور عراق انفجارهای تروریستی در سامرا و تکریت در استان صلاح‌الدین را به شدت محکوم کرد.

وی در بیانیه‌ای تاکید کرد که حملات تروریستی جنایتکارانه در سامراء و تکریت بدون قصاص عادلانه و فوری باقی نخواهد ماند.

رئیس‌جمهور عراق در این بیانیه از دستگاههای امنیتی خواست که برای از بین بردن کامل باندهای تروریستی که در کمین شهروندان و زوار بی‌گناه هستند، اقدامات فوری را انجام داده و همه تدابیر سریع برای جلوگیری از وقوع چنین حملات جنایتکارانه را اتخاذ کنند.

فؤاد معصوم همچنین از به شهادت‌ رسیدن و زخمی شدن زوار ایرانی در پی این انفجارهای تروریستی، ابراز ناراحتی کرد.

رئیس‌جمهور عراق به خانواده‌های شهدا و مجروحان این انفجارهای تروریستی تسلیت گفت و تاکید کرد که عاملان این جنایت بار دیگر تاکید کردند که فاقد ساده‌ترین ارزشهای اخلاقی و انسانی هستند.

در جریان انفجارهای تروریستی صبح یکشنبه که در محل پارکینگ اتوبوس های زائران در سامرا و همچنین در مسیر زائران رخ داد، 7 نفر زائر به شهادت رسیدند که 5 نفر از آنان ایرانی و دو نفر دیگر عراقی هستند همچنین 102 نفر در این حادثه مجروح شدند که 97 نفر آنان ایرانی هستند.به گزارش تسنیم، همچنین در پی انفجاری دیگر که در شهر تکریت رخ داد، چندین نفر به شهادت رسیده و زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این دو انفجار تروریستی را بر عهده گرفت.

ارسال نظرات