دبیر شورای تبیین حوزه بسیج دانشجویی پیام نور یزد خواستار شد:
دانشجوی بسیجی:خواهشمندیم مسئولین برای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا کنند و ناهنجاری ها را بطور متعارف به متخلفان تذکر دهند.
کد خبر: ۸۷۷۳۸۷۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در پی هنجار شکنی در حسینیه ایران، دبیر شورای تبیین حوزه بسیج دانشجویی پیام نور یزد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: 

 علی رغم اینکه هشدارهایی توسط مسئولین برای برگزاری چنین مراسمات مشکوک داده شده بود، اما متاسفانه بازم هم شاهد چنین اتفاقاتی هستیم و بدتر از آن در ماه عزای اهل بیت(ع) و نزدیک به شهادت دردانه سیدالشهدا(ع)، حضرت رقیه(س) اتفاق افتاده است. واقعا چه می توان گفت؟

جنگ نرم چنین است، شبیه خون فرهنگی همین است. این اتفاق مقصر ها دارد: اول کسی که مجوز چنین برنامه هایی را داده، دوم کسی که مکان در اختیار چنین گروهی قرار داده، سوم برگزار کننده است که به اسم سمینار، رقص و پایکوبی کنند( البته بقول خودشان تخلیه انرژی و خستگی در کنند) واقعا خنده دار است و برای بنده گریه دار، این ناهنجاری ضد دین است نه تخلیه انرژی.

بنده به عنوان یک دانشجوی بسیجی چنین برنامه هایی را در دانشگاه تایید نمی کنم و چنین رفتارهایی را محکوم میکنم. این هنجار شکنی آشکار به سبک سمینار است. مسئولین باید پاسخگوی چنین هنجارشکنی هایی باشند. چرا باید در حسینیه ایران چنین اتفاقاتی بیفتد؟ دستگاه امر به معروف و نهی از مکنر کجای این داستان قرار دارد؟ این دستگاه باید به عنوان یک فریضه عمومی در این مسیر با هوشیار بیشتر اهداف جنگ نرم را دنبال کند.این هینجار شکنی نوعی تبلیغ فرهنگ غربی بوده و فرهنگ اسلامی را تضعیف می کند. مسئولان استان و دانشگاه ها باید جلوی چنین اتفاقات را گرفته و با خاطیان آن برخورد کنند.

شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی پیام نور یزد این هنجار شکنی ها را محکوم کرده و خواستار رسیدگی و براندازی چنین هنجارشکنی ها در استان و کشور باشند. با دیدن این هنجار شکنی ها ضعف دستگاه های نظارتی به واضع دیده می شود.

خواهشمندیم مسئولین برای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا کنند و ناهنجاری ها را بطور متعارف به متخلفان تذکر دهند.

دانشجویی بسیجی محمد مهدی دهستانی دبیر شورای تبیین حوزه بسیج دانشجویی پیام نور یزد

ارسال نظرات