نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق استان سمنان به میزبانی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۹۳۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و روسای شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان سمنان در کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد

در این جلسه محمدرضا جهان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بر اساس سند تحول،تربیت دینی و اخلاقی،تربیت سیاسی و اجتماعی،تربیت زیستی و بدنی،تربیت هنری و زیبا شناختی، تربیت اقتصادی و حرفه ای،تربیت علمی و فناوری، ساحت هایی هستند که تعلیم و تربیت دانش آموزان بر اساس آنها صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به تقسیم شخصیت انسان به دوبخش درون گرا وبرون گرا اظهارکرد: بعضی از افزاد ترجیح می دهند با خودشان کار کنندوبعضی نیز کارهای اجتماعی انجام می دهند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: خانواده،دوستان وهمسالان واجتماع درشخصیت فرهنگی انسان نقش مهمی دارند.

محمدرضا جهان خاطرنشان کرد: معلمان ایجادکننده شخصیت وهویت دانش آموزان ونسل آینده هستند.

وی با اشاره به رتبه برتر استان درتمام شاخص های آموزشی وپرورشی کشور اظهارکرد: باید به سمت کیفیت بخشی فعالیت های حوزه تعلیم وتربیت پیش برویم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان درادامه تصریح کرد: استان سمنان امسال نیز رتبه دوم کنکور سراسری کشور رابه خود اختصاص داد ودررتبه های زیر 3هزار کشوری 28 درصد رشد داشتیم.

محمدرضا جهان با بیان اینکه تولید انسان فوق العاده پیچیده است گفت: تربیت ومهندسی تولید یک انسان سخت ترین کار می باشد که  نیازمند کتاب آسمانی قران کریم می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها