در دومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی بانه
صبح امروز در دومین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی بانه، 190 دانش آموز پسر این شهرستان عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۷۷۳۹۵۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز در ادامه اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی مدارس بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب ، دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی پسران مدارس بانه با بدرقه مسئولین به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند.
 

سرهنگ رضا کتابعلی معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان بانه اظهار داشت: امروز  دومین مرحله از  کاروان راهیان نور دانش آموزی پسران مدارس شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه این کاروان زیارتی متشکل از 190 نفر از دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه دوم از مدارس بانه می باشند افزود: این کاروان در قالب 5 اتوبوس امروز عازم منطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در بانه و سنندج خواهند شد که در ابتدا از مناطق عملیاتی بانه در سیران‌ بند دیدن و سپس  برای بازدید از مناطق عملیاتی سنندج عازم مرکز استان خواهند شد.

 

کتابعلی گفت: کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان بانه امشب نخست در رزمایشی تحت عنوان مردان آسمانی که در پادگان رسول اکرم(ص) سنندج برگزار خواهد شد شرکت خمی کنند  و فردا صبح نیز در ادامه برنامه های بازدید خود از تپه الله‌اکبر، باشگاه افسران و خانه کرد سنندج در مرکز استان کردستان دیدن کرده و  بعد از ظهر روز دوشنبه وبه شهرستان بانه بازخواهند گشت.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان بانه گفت: آبانماه امسال یک مرحله دیگر اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی ویژه پسران در بانه باقی مانده که در مجموع  دانش آموزان پسر نیز طی  سه نوبت به اردوهای زیارتی راهیان نور در شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

 

سرهنگ کتابعلی ، اردوهای راهیان نور را مهم‌ترین برنامه فرهنگی در مقابله با هجمه نرم دشمنان دانست و افزود: طبق برنامه ریزی های قبلی در پاییز امسال بالغ بر یک هزار و صد نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می‌شوند.

 

وی آشنایی دانش‌آموزان با خاطرات دفاع مقدس و مناطق عملیاتی را بهترین و مهم‌ترین سلاح برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: بازدید از این مناطق و بازگویی خاطرات آن دوران می‌تواند در دمیدن روح تعهد دینی، اسلامی و معنوی آنها تاثیرگذار باشد.

 

ارسال نظرات