محکومیت وقایع استانداری البرز توسط سازمان بسیج رسانه
اگر کسی از فتنه دفاع کرد، شایستگی ماندن در سمت‌های دولتی و حقوق گرفتن از بیت‌المال مسلمین که حاصل زحمت و عرق ریختن مستضعفین است را ندارد.
کد خبر: ۸۷۷۳۹۶۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سازمان بسیج رسانه استان البرز با صدور با صدور بیانیه‌ای، رخدادهای جلسه‌ای در استانداری البرز و حمایت از سرانه فتنه را محکوم کرد.

در نشست فصلی احزاب استانداری البرز که با حضور مدیران ارشد این استانداری برگزار شد، نماینده حزب اعتماد ملی با القاب عجیب از سران فتنه یاد و با سخنانی عجیب‌تر برای سران فتنه آرزوی آزادی کرد که متاسفانه هیچ یک از مسؤولان ارشد استانداری البرز حاضر در جلسه نسبت به هتاکی واکنشی نشان ندادند.

در همین رابطه سازمان بسیج رسانه استان البرز با صدور بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام توهین‌آمیز اعلام کرد: فتنه‌گران هر لحظه در کمین انقلاب و آرمان‌های بلند این نظام هستند و بر ما امت حزب‌ الله و به‌ویژه اهالی رسانه که جزو اقشار خاص جامعه محسوب می‌شویم، لازم است که همواره با دقت نظر بیشتری به مسائل سیاسی پیرامون خود توجه داشته باشیم.

در ادامه بیانیه فوق آمده است: به همین منظور با توجه به اتفاقاتی که در جلسه احزاب 11 آبان در استانداری البرز به وقوع پیوست و دل امت حزب الله را به درد آوردند، امیدواریم مسؤولان استانداری به ویژه استاندار محترم البرز هر چه سریع‌تر نسبت به پاسخگویی و رفع ابهامات و اتهامات وارده اقدام نمایند.

در بخش دیگری از بیانیه سازمان بسیج رسانه استان البرز می‌خوانیم: همچنین توجه ویژه به بیانات نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز، فرماندهی محترم سپاه استان البرز و تشکل‌های معترض به‌ویژه امت حزب الله در برابر فتنه‌جویان از سوی استاندار محترم کمترین انتظار مردم انقلابی البرز است.

در ادامه این بیانیه ضمن تاکید بر ضرورت برخورد با مدافعان فتنه آمده است: اگر کسی از فتنه دفاع کرد، شایستگی ماندن در سمت‌های دولتی و حقوق گرفتن از بیت‌المال مسلمین که حاصل زحمت و عرق ریختن مستضعفین است را ندارد.

سازمان بسیج رسانه استان البرز با تاکید بر اینکه هنوز انقلابیون نمرده‌اند که هر کس هر کاری دلش خواست انجام بدهد و خیالش راحت باشد که کسی مقابلش نخواهد ایستاد، اعلام کرد: فتنه مرده است و نبش قبر آن محکوم است، مردم با کسانی که با سفارت انگلیس و رسانه‌های آمریکا در ارتباط بودند و چندین ماه کشور را به آشوب کشیدند و دل رهبر انقلاب را خون کردند، سر دوستی ندارند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای از خرج بیت‌المال مسلمین و به مدد انقلاب اسلامی تریبون به دست بیاورند و از کسانی که خون مردم بی‌گناه را در خیابان‌های تهران به زمین ریخته و حتی حرمت عاشورای امام حسین(ع) را هم نگه نداشتند، دفاع کنند.

در پایان بیانیه سازمان بسیج رسانه استان البرز‌ آمده است: هنوز فرزندان خمینی زنده‌اند و با اشاره نایبش طومار ناکثین و مارقین را در هم خواهند پیچید. همچنان که در 9 دی این‌گونه عمل کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها