فرمانده سپاه مراغه در دیدار از خانواده شهید احد مومنی گفت: فدارکاری های شهیدان، ايثارگران و خانواده های آن ها کشور را به عزت و اقتدار رسانده است.
کد خبر: ۸۷۷۳۹۹۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی در دیدار از خانواده شهید احد مومنی افزود: همه داشته های کشور و انقلاب مرهون خون شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آن هاست.

وی خاطر نشان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریمخداوند توفیق عنایت کند تا خادمان خوبی برای مردم، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم و بتوانیم از نظامی که خون‌های زیادی پای این شجره طیبه ریخته شده حفاظت و صیانت کنیم.

سامی بیان کرد: برای اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به‌ عنوان میراثی گران‌بها در اذهان عمومی باقی‌ بماند و از آفت تحریف مصون بماندباید از فرهنگ شهادت صیانت کنیم.

فرمانده سپاه مراغه در بخش دیگر سخنان خود گفت: همه مسئولان باید قدردان شهدا باشند و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات خانواده های معظمشهدا استفاده کنند.

در این دیدار مادر شهید احد مومنی با اظهار خرسندی از دیدار مسئولان سپاه، خاطراتی از دوران نوجوانی و ویژگی‌های اخلاقی و رشادت‌های فرزند شهید خود بازگو کرد.

شهید احد مومنی سومین فرزند خانواده بود که در 24 سالگی در عملیات طریق القدس در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

ارسال نظرات