دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قهرمان مسابقات جهانی او-اسپرت در شهر آنتالیای ترکیه در بخش اسپدان شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۴۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جواد عجم از دانشجویان رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی توانست در مسابقات جهانی او-اسپرت در شهر آنتالیای ترکیه در بخش اسپدان به مقام قهرمانی رسیده و مدال طلای این رشته را از آن خود کند.

 اسپدان در رشته تیمی او-اسپرت شامل سلاح سرد دفاع شخصی کاتای تیمی و گروهی و شکستن اجسام است.

جواد عجم نایب قهرمانی جهان، قهرمانی اروپا، نایب قهرمانی سوپرفایت اروپا، قهرمانی آسیا، قهرمانی بین‌قاره‌ای و قهرمانی اوراسیا، مربیگری کونگ‌فو، ژیمناستیک، کیک بوکس، دفاع شخصی و او اسپرت ، دان فنی، داوری و تندیس برترین مربی سال 89 کونگ‌فو در ایران، داوری c جهانی کونگ‌فو، مربیگریc جهانی دفاع شخصی، دان 4 کونگ‌فو، دان 4 دفاع شخصی، دان 3 کیک بوکس و دان یک او اسپرت را در کارنامه ورزشی حرفه‌ای خود دارد.

در این مسابقات 32 تیم از کشورهای مختلف جهان در رشته او-اسپرت و در بخش‌های اسپدان، مبارزه اهمتان. اوکسیان.آکسایا، ساحلی کاسپین ، آمادای حرکات پارکور، ذهنی بازی دوز به رقابت پرداختند.

كاروان تیم‌های ملي او-اسپرت ایران نیز در بخش‌های ورزش‌های آبي،ذهني،هنري،تمركزي و رزمي با تركيب ٦٥ ورزشكار و مربي با پرچم بشردوستي در این مسابقات شرکت کرده بود.

به مجموعه فعالیت‌های جسمانی و ذهنی سازمان‌یافته به‌منظور آمادگی تن و روان و ارتقاء تندرستی و دفاع شخصی آمیخته بافرهنگ سرزمین پارس او-اسپرت می‌گویند و درواقع این ورزش برگرفته از مهارت‌ها و بازی‌های بومی محلی، نبرد و زورآزمائی‌ها و هنرهای اقوام سنتی ایران است که به شکل مؤثر و امروزی خود درآمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها