فرمانده حوزه شهید بروجردی تکاب:

گروه های جهادی سفیران کار و تلاشند

فرمانده حوزه شهید بروجردی شهرستان تکاب درآذربایجان غربی از برنامه اردوی جهادی روستای بابانظر بازدید و خطاب به بسیجیان گفت: گروه های جهادی سفیران کار و تلاشند.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۶۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، فرمانده حوزه " شهید بروجردی"  شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی از برنامه اردوی جهادی بسیجیان در روستای بابانظربازدید کرد، دراین اردو بسیجیان  قسمتی از مراحل ساخت یک باب منزل فرد محروم را برعهده داشتند .

فرمانده حوزه شهید بروجردی تکاب سروان پاسدارمحمد شیر محمدپور گفت : استفاده از پتانسیل جوانان برای خدمت به مناطق محروم را الویت نخست طرح های جهادی ومحرومیت زدایی حوزه و پایگاه است و یکی دیگر ازمسئولیت های مهم حوزه های مقاومت بسیج کمک به دولت است.

مسئول بسیج مساجد و محلات تکاب نیز درادامه خاطر نشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتیهدف مهم بسیج است و توانمندسازی جوامع روستایی با آموزش، راه اندازی کارگاه های اقتصاد مقاومتی یکی ازکارهایی است که بسیج درراستای اجرای اقتصاد مقاومتی انجام می دهد و درواقع حلقه اتصال روستاییان با بازارکار است.

وی با تاکید براینکه شما گروه های جهادی سفیران کار و تلاش هستید، عنوان داشت: شما با روحیه تلاش خود به مردم هم روحیه می دهید تا تلاشگر  و خود اتکا باشند ، شما به روستاییان کمک می کنید که به جایگاه اصلی خود که همان حلقه اولیه تولید است باز گردند.

تصاویر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات
آخرین اخبار