خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
مسئول سابق معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
رمضانعلی غلامرضایی در جمع کارکنان ناحیه امام صادق (ع) گفت : موضوع انقلابی گری باید یکی از شاخصه های مسئولین نظام باشد و مطالبه ی رهبر معظم انقلاب نیز این مهم می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۷۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان رمضانعلی غلامرضایی گفت : با توجه به اشرافیت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)نسبت به موضوعات مختلف نظام درحوزه های سیاسی ، امنیتی، اقتصادی ، نظامی و فرهنگی و تأکیدات ایشان در ملاقات های مختلف با اقشار مردم و مسئولین در خصوص خطر نفوذ مشخص شد که فرمایشات معظم له همچون قبل مطابق با واقعیات جامعه است چرا که بعد از صحبت های ایشان هم در حوزه سیاسی و هم در حوزه امنیتی مواردی مشاهده گردید که تأیید کننده ی فرمایشات ایشان بود خصوصا در حوزه ی امنیتی که افرادی مثل جیسون رضائیان ،سیامک باقری و ...ظاهر شدند.

وی در ادامه گفت : اگر روحیه ی انقلابی گری بر مسئولین حاکم بود،در قضیه ی فاجعه ی منا (به شهادت رسیدن حدود500 نفر از هموطنانمان ) و تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده و ... حتما باید موضع انقلابی گری گرفته می شددر حالیکه مسئولین اجرایی و امورخارجی منفعلانه برخوردکردند.

غلامرضایی در پایان افزود : واژه انقلابی در طول رهبری مقام معظم رهبری 1110 مرتبه تکرار شده است و این نشانگر اهمیت این موضوع استوبعضی ها می خواهند واژه انقلاب را از جمهوری اسلامی حذف ، یا کم رنگ نمایند که نیروهای انقلابی و حزب اللهی ما این اجازه را نخواهند داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها