نقوی حسینی گفت: وزارت آموزش و پرورش باید از همین الان برای سال آینده درس هایی را برای این موضوع پیش بینی کرده و در کتب درسی دانش آموزان بگنجاند تا نسل آینده با جنایات آمریکایی ها در ایران آشنا شوند.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۰۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درخصوص لزوم گنجاندن اسناد جاسوسی در کتب درسی و دانشگاهی کشور اظهار داشت: در 13 آبان سال 1358 به تعبیر امام خمینی (ره)، انقلاب دوم اتفاق افتاد و جاسوس خانه آمریکایی ها پس از چندین قرن تجاوز و دخالت در کشور ما به تسخیر دانشجویان درآمد.

وی افزود: از آنجایی که این مرکز، لانه جاسوسی و کانون توطئه علیه انقلاب و ملت بود با تسخیر آن توسط دانشجویان اسناد و مدارک بسیار مهمی به دست آمد و قریب به 70 جلد کتاب از این اسناد به چاپ رسیده است که اینها تاریخ تجاوزات، دخالت ها و خیانت های آمریکایی ها به حق و حقوق ملت ایران است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بنابراین لازم است که مردم ایران با کارنامه سیاه و ننگین آمریکایی ها در ایران آشنا شوند و بدانند که آمریکا در ایران چه ظلم هایی کرده است تا زمینه برای یک مشت آدم خود فروخته و آمریکایی مآب فراهم نشود که از آشتی با آمریکا و کنار آمدن با کدخدا صحبت کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: این اسناد باید به نسل آینده معرفی و شناسانده شود تا آمریکایی مآب های داخلی و ادعاهای پوچ و بی اساس و دروغگویی های آمریکا برای نسل آینده روشن شود.

نقوی حسینی تأکید کرد: لازم است سازمان پژوهش کتب درسی وزارت آموزش و پرورش از همین الان برای سال آینده درس هایی را برای این موضوع پیش بینی کرده و در کتب درسی دانش آموزان بگنجاند تا نسل آینده با جنایات آمریکایی ها در ایران آشنا شوند و همچنین وزارت علوم باید درس هایی را ارائه دهد تا چهره واقعی و پشت نقاب آمریکا به دانشجویان و نسل آینده معرفی شود.

ارسال نظرات