رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد

پزشکان زیادی آماده پیوستن به مدافعان حرم هستند

رئیس زاده با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی آمادگی لازم برای اعزام داوطلبانه پزشکان به محور مقاومت در سوریه را دارد، گفت:اگر زمینه محقق شود، پزشکان زیادی حاضرند که به نیروهای مقاومت خدمات رسانی کنند.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۱۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
محمد رئیس زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی آمادگی لازم برای اعزام داوطلبانه پزشکان به محور مقاومت در سوریه گفت: اگر زمینه ها برای حضور پزشکان در سوریه برای خدمات رسانی به نیروهای مقاومت تحقق پیدا کند، شک نکنید که پزشکان زیادی به صورت داوطلبانه اعزام می شوند.
 
وی با اشاره به اینکه محور مقاومت و ایستادگی در برابر گروه های تفکیری و داعش در سوریه و عراق به عنوان جهاد در راه خدا تلقی می گردد، گفت: دشمنان اسلام به نام اسلام دست به جنایت هایی می زنند که در دین رئوف اسلام قابل قبول نیست و مهمترین هدفشان القای اسلام هراسی در جهان است و قطعا مقابله با این جنایتکاران، جهاد در راه خداست که افتخارش نصیب هر کسی نمی شود.
 
رئیس زاده خاطر نشان کرد: هر پرچمی که در جبهه مقاومت به زمین می‌افتد دهها نفر آن را برمی‌دارند و این رمز اسلام برای مقابله با استکبارجهانی است.
 
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در پایان ابراز داشت: داعش و سرکرده های تروریستی در سوریه و عراق سرانجام نابود می شوند و تنها چیزی که از آن باقی می ماند، سرافکندگی برای کشورهایی همچون آمریکا،آل سعود و همچنین رژیم منحوس صهیونیستی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار