نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش استکبارستیزی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تحمیل برجام در راستای تحقق تدریجی اهداف نفوذ دشمن در کشور است، گفت: این موضوع نباید به وحدت ملی آسیب بزند.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۴۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی افزود: آمریکا تلاش دارد اتفاقات خاورمیانه را در منطقه به گونه‌ای مهندسی کند که کشورهای مقتدر منطقه به دست خود از بین بروند.

وی با بازخوانی برنامه نفوذ نظام سلطه، اظهار داشت: در منطقه خاورمیانه چهار دولت مصر، عربستان، ترکیه و ایران از اقتدار لازم برای نقش‌آفرینی برخوردارند که آمریکا با طراحی سناریویی دقیق به مقابله با آنها برخواست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نظام سلطه توانست با نفوذ در ساختار قدرت مصر، عربستان و ترکیه این کشورها را از مدار اقتدار خارج کند و تنها در مورد ایران موفق نبوده است.

این نماینده مجلس گفت: در مصر با روی کارآمدن دولت نظامی اکنون شاهد هستیم که اقتدار مصر انقلابی از بین رفته و رئیس‌جمهور دوران انقلاب به جای دیکتاتور در حبس است.

علیرضابیگی بیان کرد: در ترکیه با طراحی سناریوی کودتا، شهروندان را در مقابل ارتش قرار دادند و مسبب نابودی ارتش به دست مردم شدند به گونه‌ای که اکنون یک سوم فرماندهان ارتش زندانی هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از سناریوی طراحی شده توسط نظام سلطه برای عربستان، ایران را نیز دربر می‌گیرد، اظهار داشت: مقامات آمریکایی در مواجهه با دولتمردان کشورمان تلویحا تلاش می‌کنند خود را در مقابله با عربستان هم‌پیمان ایران نشان دهند و در گفتگو با مقامات عربستان، ایران را به عنوان دشمنی مشترک تعریف می‌کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در سناریوی طراحی شده خود رودرویی ایران و عربستان را برنامه‌ریزی کرده بود، تأکید کرد: حمله عربستان به عنوان ثروتمندترین کشور منطقه به یمن که فقیرترین کشور خاورمیانه است با نفوذ نظام سلطه، جهت تحقق این سناریو طراحی شد.

علیرضابیگی با بیان اینکه مقام‌معظم رهبری با آغاز مذاکرات، همواره اعلام ‌کردند که به فرجام این گفتگوها خوشبین نیستند، اظهار داشت: تنها همین دستاورد برجام کافی است که ما را به بصیرت و آینده‌نگری مقام‌ معظم رهبری مومن‌تر از پیش ساخت.

وی، رهبر فرزانه انقلاب را رکن‌رکین ایران اسلامی برای مقابله با سیاست نفوذ آمریکا توصیف کرد و با بیان اینکه کشورمان با رهبری ایشان در شرایط ممتازی نسبت به دیگر کشورهای منطقه قرار گرفته است، متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در وقایع و رخدادهای مهم منطقه‌ای نقش تاثیرگذاری ایفا می‌کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه نظام سلطه از حضور و نمود ایران به عنوان کشوری مقتدر ناراضی است و درصدد تحقق اهداف نفوذ خود در تداوم جنگ نرم است، اظهار داشت: برای مقابله با جنگ نرم و نفوذ دشمن باید آنگونه که رهبر انقلاب فرمودند جهاد کبیر داشت و برخلاف خواسته دشمن حرکت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها