فرمانده سپاه ناحیه فريمان:

مبارزه با استکبار باید تهاجمی باشد

فرمانده سپاه ناحیه فريمان با اشاره به خط‌مشی امام راحل در برابر استکبار گفت: امام خمینی(ره) معتقد به مبارزه تهاجمی با استکبار بودند.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۴۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار حسين شمس در جمع پایوران و نیروهای وظیفه سپاه ناحیه فریمان در نقد به گفتار عده اي از كوردلان سیاسی که در جائی گفته اند امروز اگر امام راحل(ره) حضور داشتند با کشوری مانند آمریکا وارد مذاکره می‌شد و با او سازش می‌کرد پیرامون تبيين راه و مشي استكبار ستيزانه حضرت امام خميني(ره) بيان داشت: مبارزه باید دائمی باشد و در این راه باید خستگی ناپذیر بود؛ عده‌ای می‌گویند که ما باید جذب جامعه جهانی شویم یعنی هر چه در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کرده ایم به فراموشی بسپاریم و به خون شهدای اسلام خیانت کنیم
 
وی ادامه داد: امام راحل جنگ علیه استکبار را بدون مرز و جغرافیا و جنگ حق علیه باطل می‌دانست.
 
 
شمس اظهار داشت: مبارزه با استکبار باید تهاجمی باشد؛ هیچ گاه در مقابل دشمن نباید منفعل بود. امام علی(ع) در نهج البلاغه فرموده اند "بجنگید قبل از اینکه با شما وارد جنگ شوند"؛  راه و روش این مهم هم تشکیل و فعال‌سازی هسته‌های مقاومت و بسیج مردمی در سرتاسر جهان است.
 
وی در تبیین دیگر خط مشی‌های امام راحل در برابر استکبار گفت: از دیدگاه امام(ره) مبارزه باید تکلیف‌گرایانه باشد و نتیجه آن مهم نخواهد بود و آن را باید به خدا واگذار نمود در این راه چه کشته شویم و چه بکشیم پیروز میدان هستیم.
 
فرمانده سپاه ناحیه فریمان توده محور و مستضعف‌محور بودن مبارزه را از دیگر راه و مشی حضرت امام خمینی (ره) در موضع استکبارستیزی دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار