خبرهای داغ:
سرهنگ باوندپور گفت: این لباس بسیجی که بر تن بسیجیان است لباس عزت و جهاد خواهد بود و تازمانی که ما این لباس را بر تن داشته باشیم مقتدرانه در عرصه های مختلف رو به پیشرفت هستیم و لذا باید قدر این لباس را بدانیم.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۵۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
سرهنگ باوندپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: بنابه فرموده مقام معظم رهبری، اگر چه بسیج نیروی مقاومت ما نیست اما خط مقاومت ما است، بنابراین تقویت جنبه رزمی این خط مقاومت از ضروریات است.

                                                                                                                                                                            

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود افزود: به حدیث حضرت علی (ع) اشاره کرد که فرموده اند،  اگر ملتی لباس جهاد را از تن باز بکند خداوند بر اندام او لباس ظلت خواهد پوشاند.

 

وی در ادامه گفت: این لباس بسیجی که بر تن بسیجیان است لباس عزت و جهاد خواهد بود و تازمانی که ما این لباس را بر تن داشته باشیم مقتدرانه در عرصه های مختلف رو به پیشرفت هستیم و لذا باید قدر این لباس را بدانیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: اگر امروز ما در تراز جهانی کشور و انقلاب بعنوان یک قدرت مؤثر در عرصه های بین المللی مطرح هستیم به برکت این اقتدار بسیج و خط مقاومت است.

 

باوند پور در ادامه گفت: اگر امروز ما در تاریخ چهار دهه انقلاب اسلامی پیروزی های بزرگی را کسب کرده ایم به برکت حضور پرشور و سلحشور بسیجیان است و اگرامروز ایران اسلامی به عنوان یکی از امن ترین کشور های سطح منطقه مطرح است به برکت حضور پر شور بسیجیان است.

ارسال نظرات