حمایت بخش‌های مختلف دولت از واحدهای تولیدی یکی از بحث‌های مهم اقتصاد مقاومتی در جهت تولید کالاهای با کیفیت است.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۸۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از صنایع غذایی تامای تولیدکننده محصولات غذایی آماده در اردبیل اظهار کرد: فعالیت مستمر واحدهای تولیدی در حال حاضر جزو اولویت‌های اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی اردبیل است.
هاشم علایی، راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری را حمایت و اهمیت دادن به واحدهای تولیدی و رفع مشکلات مربوط به آنها دانست.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: توجه به نشان استاندارد از مولفه‌های اصلی در تقویت تولید ملی و همچنین اشتغال مولد است.
علایی تصریح کرد: حمایت بخش‌های مختلف دولت از واحدهای تولیدی یکی از بحث‌های مهم اقتصاد مقاومتی در جهت تولید کالاهای با کیفیت است.
وی اهمیت به ارتقای کیفیت محصولات را رمز موفقیت واحد تولیدی دانست و یادآور شد: لازمه حضوری فعال در بازارهای داخلی و خارجی ارائه محصولی باکیفیت و استاندارد است.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: اداره کل استاندارد حمایت خود را از همه واحدهای تولیدی تحت پوشش خود بخصوص واحدهای تازه تاسیس شده در راستای افزایش تولیدات استاندارد استانی اعلام می‌کند.


ارسال نظرات