خبرهای داغ:

برگزاری هیئت عاشقان ولایت بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام+تصاویر

مراسم هئیت عاشقان ولایت حوزه بسیج کربلا با حضور مربی و سرگروههای صالحین به میزبانی پایگاه محمدرسول الله روستای زرگر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۹۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی هئیت عاشقان ولایت  حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام با حضور مربی و سرگروههای صالحین به میزبانی پایگاه محمدرسول الله(ص) روستای زرگر برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد سیدالشهدا (ع) این روستا با حضور فرماندهان، مربیان وسرگروههای صالحین پایگاهای حوزه مقاومت بسیج کربلا برگزار شد در ابتدای این مراسم که با قرائت قرآن و خوش آمد گویی فرمانده پایگاه محمدرسول الله روستای زرگر و ارائه گزارش پایگاه همراه بود، سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی فرمانده حوزه کربلا در سخنانی با تشکر از حضور بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس به اهتمام فرماندهان پایگاه ها نسبت به جمع آوری کمک برای اربعین و همچنین جبهه مقاومت تاکید کرد.

در ادامه این گردهمایی جلسه مربی و سرگروهها به مدت20دقیقه برگزارشد و مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با سرکشی از حلقه ها رهنموهای لازم را مطرح نمود و در پایان حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در مورد اهمیت حلقه های صالحین و تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت این برنامه ها مطالبی را عنوان نمودند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها