خبرهای داغ:
رزمایش الی بیت المقدش ناحیه لنجان

رزمایش الی بیت المقدس ناحیه لنجان بارمز یا محمد رسول الله(صلوات الله علیه)توسط سردار فدا ء آغاز شد

رزمایش هشت گردان بیت المقدس ویک گردان کوثر ناحیه لنجان به اسعداد بیش از 2000 نفر در تاریخهای 13 و14 آبان ماه 95 در منطقه صنعتی ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۲۲۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیجاز لنجان،رزمایش الی بیت المقدس ناحیه لنجان بارمز یا محمد رسول الله(صلوات الله علیه)توسط سردار فدا ء آغاز شد. این رزمایش توسط این ناحیه در هشت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر که  استعداد آن بیش از دو هزار نفر بود در تاریخهای 13و14 آبان ماه 95 در اردو گاه منطقه صنعتی ذوب آهن اصفهان برگزار شد .
این گردان ها دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات را در  منطقه ذوب آهن و مقابله با ناآرامی را شهرک واحد تمرین نمودند گردان کوثر در روز جمعه 14 آبان رزمایش خود را در ناحیه لنجان اجرا و تمرین کردند.
در برنامه های رزمایش ظهر روز اول از سخنرانی حاج آقا اسدی مسئول نمایندگی در ناحیه لنجان در خصوص استکبار ستیزی و مقابله با آمریکا استفاده شد ، ایشان بیان نمودندکه با توجه به فرمایشات رهبر معظم شعار مرگ بر آمریکا مردم از روی تفکر و منطق است چون آمریکا در همه زمینه ها با ما دشمنی کرده و می کند پس باید این شعار را  با تمام قدرت عملی کرد.
در عصر رزمایش حلقه های صالحین با حضور روحانیون به عنوان سر حلقه توسط گردانها برگزار شد و کلاسهای تخصصی آموزش جنگ افزار اجرا شد. 
بعد از نماز مغرب و عشاء از سخنان  امام جمعه ورنامخواست حاج آفا زارعی  استفاده بردند و بعد از آن از فیض دعای کمیل برخوردار شدند .
روز دوم رزمایش پس از صبگاه مشترک و تمرین دفاع از کوی و برزن و امداد ونجات نماز جماعت ظهر و عصر اقامه و رزمایش به پایان رسید
ارسال نظرات
آخرین اخبار