وقتی ورزش در دید مسئولان جایگاهی ندارد
بی توجهی مسئولان ورزش نسبت به تجهیز و تعمیر سالن تختی اصلاندوز باعث شده کلیه فعالتیهای ورزشی جوانان به حالت تعطیل درآید.
کد خبر: ۸۷۷۴۲۵۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، سالنی که چندین سال است به حال خود رها شده و بعلت نبود نظارت به این روز افتاده است.

وضعیت سرویس‌های بهداشتی،دوش حمام،رختکن و آبخوری ورزشگاه تختی اسفناک است و از پاکیزگی و تمیزی این سرویس‌ها هیچ خبری نیست.

وضعیت ظاهری سالن ورزشی نیز از تابلوی سالن گرفته تا دیوار نوشته های تبلیغاتی دست کمی از سرویس‌ها ندارد و گرد و خاک زیادی روی دیوار ،سقف و زمین نشسته است.

همچنین نفوذ آب باران از سقف سالن کشتی،نشست کف سالن فوتسال و نبود سیستم گرمایشی یکی دیگر از مشکلات باشگاه تختی بشمار می روند.

تنها زمین فوتبال هم دست کمی از سایر مشکلات ورزشی منطقه ندارد،حفر وسط زمین به بهانه برگزاری مراسم شبیه خوانی قابل قبول نیست و نمی دانیم مسئولان کجایند چرا اجازه تخریب بیت المال را می دهند؟!

عدم تخصیص منابع مالی کافی برای تجهیز و بازسازی سالن تختی و نبود هیاتهای ورزشی بدلیل مشکلات مالی از بزرگترین مسایلی است که مسئولان باید پاسخگو باشند.

علت این اتفاق هم بازهم بی توجهی و بی تفاوتی ها مسئولان بوده و این اتفاق در مرحله اول لطمه اصلی را به وضعیت نامناسب سالن وارد کرده است.

طی گفت و گویی که با ورزشکاران داشتیم همه آنها نسبت به این وضعیت بسیار ناراضی و گله مند بوده و از مسئولان خواستار حل مشکلات موجود در این سالن شدند.

به نظر می رسد اگرجوانان و نونهالانی که برای ورزش می روند این باشگاه را بدلایل نامناسب بودن وضعیت آن ترک کنند، پتانسیل تبدیل شدن به مخروبه را نیز داشته باشد!

همچنین نباید فراموش کرد کهمسئولان باید تمام فکرشان به خاطر جوانان و مطالبات این گروه از جامعه بوده و باید به مطالبات به حق آنان پاسخ دهند، و برایتهاجمات وسیع فرهنگی بیگانه تدابیری بیندیشند تا جوانان و آینده سازان این مملکت به سراغ ناملایمات و ناهنجاریهای اجتماعی نروند. 

 

 

 

 

 

 

 

 
ارسال نظرات